SpYdR0
Legacy Member
Wegens stopzetting hobby (te weinig tijd) en met pijn in het hart...
zet ik mijn elektrische gitaar te koop. Het gaat om een Vantage VIE-11SB -> link (Franse bespreking)
Ze geeft een heel mooi geluid en valt onder de categorie stratocaster. Ze heeft dezelfde kwaliteiten als een Fender Stratocaster met andere woorden, maar dan veel betaalbaarder (zo'n nieuwe Fender kost +/- 1500€
.
Je krijgt er ook nog reserve snaren bij (fender), 2 versterkerkabels (3m en 6m), een ibanez SM7 Smash Box pedaal (incl. batterij), 2 plektrums (Tortex Dunlop 1.0mm Blauw, Tortex Dunlop 0.88mm Groen) en een digitaal stemkastje (Intelli IMT-101 Digital Guitar/Bass tuner)
Dit alles mag samen weg voor 75€
Ik heb de gitaar destijds van een kennis overgekocht voor 175€ zo'n 2 jaar geleden (zonder accessoires).
Dit is een KOOPJE en AANRADER voor iemand die wil beginnen met elektrische gitaar of iemand die goede kwaliteit zoekt voor weinig geld!
Kan afgehaald worden of eventueel gebracht indien niet te ver.
FOTO's:
http://www.flanger.org/stuff/guitar_front.JPG
http://www.flanger.org/stuff/guitar_back.JPG
http://www.flanger.org/stuff/accessoires.JPG
zet ik mijn elektrische gitaar te koop. Het gaat om een Vantage VIE-11SB -> link (Franse bespreking)
Ze geeft een heel mooi geluid en valt onder de categorie stratocaster. Ze heeft dezelfde kwaliteiten als een Fender Stratocaster met andere woorden, maar dan veel betaalbaarder (zo'n nieuwe Fender kost +/- 1500€
.Je krijgt er ook nog reserve snaren bij (fender), 2 versterkerkabels (3m en 6m), een ibanez SM7 Smash Box pedaal (incl. batterij), 2 plektrums (Tortex Dunlop 1.0mm Blauw, Tortex Dunlop 0.88mm Groen) en een digitaal stemkastje (Intelli IMT-101 Digital Guitar/Bass tuner)
Dit alles mag samen weg voor 75€
Ik heb de gitaar destijds van een kennis overgekocht voor 175€ zo'n 2 jaar geleden (zonder accessoires).
Dit is een KOOPJE en AANRADER voor iemand die wil beginnen met elektrische gitaar of iemand die goede kwaliteit zoekt voor weinig geld!
Kan afgehaald worden of eventueel gebracht indien niet te ver.
FOTO's:
http://www.flanger.org/stuff/guitar_front.JPG
http://www.flanger.org/stuff/guitar_back.JPG
http://www.flanger.org/stuff/accessoires.JPG