Prodigy
Legacy Member
Ik verkoop een Nokia 2680, die aangekocht werd op 12/10/2009 bij een Mobistar Center, waar ik garantie kreeg tot 11/10/'11.
De nieuwprijs was 65€ en ik doe hem weg voor 35€ incl. verzendingskosten, mag opgehaald worden voor 30€.
Deze gsm is nog in nieuwstaat, werd allesbehalve intensief gebruikt en de bijgeleverde oortjes al helemaal niet(zijn nog sealed).
Nokia België - Nokia 2680 slide
Indien interesse stuur ik een scan door van de aankoopfactuur.
De nieuwprijs was 65€ en ik doe hem weg voor 35€ incl. verzendingskosten, mag opgehaald worden voor 30€.
Deze gsm is nog in nieuwstaat, werd allesbehalve intensief gebruikt en de bijgeleverde oortjes al helemaal niet(zijn nog sealed).
Nokia België - Nokia 2680 slide
Indien interesse stuur ik een scan door van de aankoopfactuur.
