coolcat0078
Legacy Member
Ik heb hier nog 2 paar earphones liggen vermits ik mijn ipod verkocht heb.
Sennheiser in ear CX300
Dit zijn zeer goede oortjes, zijn een keer gebruikt omdat ik ze niet goed vind zitten. Heb stomweg de verpakking al weg gegooid. Ze hebben me 59 euro gekost. De extra dopjes zitten er nog bij. Het geluid is subliem voor earphones, ze filteren bijna al het omgevingsgeluid weg en hebben mooie klank. Ik vond ze niet goed zitten, maar bij wijze van test mijn pa en ma eens laten proberen, en die vonden ze perfect. Zal dus wel aan mij liggen
Ipod earphones
Ongebruikt, nog in de verpakking. Hebben 29 euro gekost als ik me niet vergis.
Sennheiser in ear CX300
Dit zijn zeer goede oortjes, zijn een keer gebruikt omdat ik ze niet goed vind zitten. Heb stomweg de verpakking al weg gegooid. Ze hebben me 59 euro gekost. De extra dopjes zitten er nog bij. Het geluid is subliem voor earphones, ze filteren bijna al het omgevingsgeluid weg en hebben mooie klank. Ik vond ze niet goed zitten, maar bij wijze van test mijn pa en ma eens laten proberen, en die vonden ze perfect. Zal dus wel aan mij liggen

Ipod earphones
Ongebruikt, nog in de verpakking. Hebben 29 euro gekost als ik me niet vergis.