Archief - [DVDs] - TK of TR ...

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

The_Poet

Legacy Member
Clerks
http://www.imdb.com/title/tt0109445/

Underworld Special Edition
Underworld Supremacy Edition (2 disc met Directors cut etc, speciale doos...)
http://www.imdb.com/title/tt0320691/

Collateral
http://www.imdb.com/title/tt0369339/

The Negotiator (snapper)
http://www.imdb.com/title/tt0120768/

Legend
http://www.imdb.com/title/tt0089469/

Miami Vice
http://www.imdb.com/title/tt0430357/

There is Something About Mary
http://www.imdb.com/title/tt0129387/

Spawn
http://www.imdb.com/title/tt0120177/

Dumb and Dumber
http://www.imdb.com/title/tt0109686/

Doe een bod of stel een trade voor. Ben van Eeklo - Gent - Merelbeke

Thallyos

Legacy Member
Collateral, Spawn, There is something about Mary, The negotiator, Miami Vice

€20 incl

V!$u4L

Legacy Member
- Is Miami Vice in onberispelijke staat (doos, cover, disc intact)?
- Is het een koopvideo of ex-rental?
- Heeft het deze of deze cover?
- R2, R1? Subs?

Gezien die voorwaarden wil ik hem wel best ruilen met één van de deze: https://www.beyondgaming.be/forums
Hoewel kopers voorrang hebben, maar dat zou bij jou ook wel gelden. :)

Tranceaddict

Legacy Member
dumb and dumber voor één van de deze;

9 1/2 Weeks (Cinema Kaskraker)
Possessed by the night
Letters from a killer
Mary Higgings Clark (2DVD set)
Aftermath
Crime Lords
Quicksilver Highway
Good will Hunting (Cinema Kaskraker)
Rat Race

The_Poet

Legacy Member
Alg : DVD's hebben NL subs en zijn R2. Allemaal originele, geen ex-rentals.
Ze verkeren in perfecte staat, niets aan op te merken. Allemaal 1 maal bekeken.

@thallyos : 20inclus is me te weinig sorry.
@Visual : Interesse in 2046 en Constantine. En ivm de hoes : de dvd heeft beide hoezen, de hoes is aan voor en achterkant bedrukt dus je kan het veranderen gelijk je wil.
@Tranceaddict : Kheb wel interesse in Rat Race en Good will hunting.
@James is back : maak er 11 van en tis een deal ! PM gerust.
@Santa : http://www.yezzz.com/auctions/30110865.html deze versie dus.
@PsYmon : Ge zijt van Gent blijkbaar. Voor 5 euro afspreken ergens anders ?

V!$u4L

Legacy Member
The_Poet zei:
Alg : DVD's hebben NL subs en zijn R2. Allemaal originele, geen ex-rentals.
Ze verkeren in perfecte staat, niets aan op te merken. Allemaal 1 maal bekeken.

@Visual : Interesse in 2046 en Constantine. En ivm de hoes : de dvd heeft beide hoezen, de hoes is aan voor en achterkant bedrukt dus je kan het

Ik laat tegen het einde (zondag 24u00) van mijn verkoop nog iets weten. Beide films kunnen beschikbaar zijn. ;)

The_Poet

Legacy Member
ok @Santa (nog nooit problemen gehad met RCV nochtans)
PsYmon, lemme know dan. 5euro is goed.

ikbendom.com

Legacy Member
miami vice/ their is smthng bout mary ruilen tegen the godfather 1 ?

james is back

Legacy Member
Hallo The_poet.

Weet je al iets van mijn bod.

mvg,

james

Underworld Special Edition
Spawn.

10 inc

Tranceaddict

Legacy Member
POET, laat maar weten via pm ofzo
de ruil voor dumb & dumber tegen rat race ?

The_Poet

Legacy Member
@james : ik heb u PM gezonden ivm deal.
@ikbendom : miami vice gaat al weg door trade met visual voor 2046 en constantine.
@tranceaddict check pm.
@psymon check pm.
@visual, van u hoor ik wel tegen 24u veronderstel ik, you sound professional.
@Leprechaun3, morgend ben ik in Brugge op de zandfeesten. Als ge me nog iets laat weten vandaag ist een deal (tenzij de dvd een snapper is)

V!$u4L

Legacy Member
The_Poet zei:
@visual, van u hoor ik wel tegen 24u veronderstel ik, you sound professional.
:D Professioneel in deze context ben ik niet, het zal wel aan m'n taal liggen... Betrouwbaar ben ik wel. ;)
Gavin zei:
allez, 6inc voor Constantine.
Wizzard zei:
2046 voor €6 zie ik wel zitten. ik ben wel weg vanaf 3 augustus...
tot de 13e, als je kan wachten, doe ik de deal het liefst erna(nu heb ik gigantisch weinig tijd). maar als je het vroeger zou willen verkopen, neem ik je dat uiteraard absoluut niet kwalijk :)
Ik neem aan dat je zou willen ruilen tussen die twee, aangezien Constantine al een potentiële koper heeft, blijft 2046 nog wel min of meer over.
De uiteindelijke beslissing valt morgen, de PM zal volgen. Maar je kan hem krijgen als niemand daar een stokje tussensteekt.

Macresco

Legacy Member
7€ incl als het die Clerks X uitgave is.
En al ze nog in goede staat is.

The_Poet

Legacy Member
Clercks is ondertussen al weg.

Nieuwe topic geopend met de overblijvende DVD's

Dit mag dicht.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan