Bahemath
Legacy Member
Hey
In alweer een impulsieve bui opdezelfde dag alle tien de seizoenen van The simpsons gekocht in dvd boxen. Collectors edition met alle boekjes er nog bij.
nu denk ik bij mezelf wtf wrm eigenlijk?
Dus bij deze staan ze te koop allemaal nog mooi onbeschadigd!!! De doosjs enzo zien er ook nog als nieuw uit!!!
Happy bidding ik ga proberen te zorgen voor foto's wat wel wat moeilijk is omdat ik zonder digitale cam zit nu.
Startbod 250€ voor alle 10
ze worden nu nog niet appart verkocht!
In alweer een impulsieve bui opdezelfde dag alle tien de seizoenen van The simpsons gekocht in dvd boxen. Collectors edition met alle boekjes er nog bij.
nu denk ik bij mezelf wtf wrm eigenlijk?
Dus bij deze staan ze te koop allemaal nog mooi onbeschadigd!!! De doosjs enzo zien er ook nog als nieuw uit!!!
Happy bidding ik ga proberen te zorgen voor foto's wat wel wat moeilijk is omdat ik zonder digitale cam zit nu.
Startbod 250€ voor alle 10
ze worden nu nog niet appart verkocht!
Zijn 4dvd's per box he. 10boxen komt uit op 40dvd's. Geen kopies! origineel uiteraard elk seizoen heeft zen eigen speciale doos met een thema dat je kunt openzetten enzo!
