Archief - DVD's The Simpsons Alle 10 seizoensboxen!!!!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Bahemath

Legacy Member
Hey

In alweer een impulsieve bui opdezelfde dag alle tien de seizoenen van The simpsons gekocht in dvd boxen. Collectors edition met alle boekjes er nog bij.

nu denk ik bij mezelf wtf wrm eigenlijk?


Dus bij deze staan ze te koop allemaal nog mooi onbeschadigd!!! De doosjs enzo zien er ook nog als nieuw uit!!!


Happy bidding ik ga proberen te zorgen voor foto's wat wel wat moeilijk is omdat ik zonder digitale cam zit nu.


Startbod 250€ voor alle 10

ze worden nu nog niet appart verkocht!

Bahemath

Legacy Member
Ik probeer ergens camera te lenen en neem van alle boxen foto's :) Zijn 4dvd's per box he. 10boxen komt uit op 40dvd's. Geen kopies! origineel uiteraard elk seizoen heeft zen eigen speciale doos met een thema dat je kunt openzetten enzo!

Bahemath

Legacy Member
Ben van Roeselare heb ze zelf nog maar een week. Ik hou je niet tegen om ze via website te kopen... Ik betaalde toch wel een 35 euro per box hoor. En het was ook nog niet zo easy om ze allemaal te vinden. Een paar komen van Extrazone, Free recordshop en moviemax etc...

edit: die site... regio's van de dvd? De mijne zijn hier gekocht en werken op elke dvd speler

nOOb 001

Legacy Member
de deze zijn dezelfde als je bij ons in de winkel zou kopen

Regio 2
engelse the simpsons, met daaronder in het klein les simpsons

nl subs enzo

Bahemath

Legacy Member
mjah dan mogen ze deze thread sluiten zeker? Ik ga echt geen superverlies beginnen maken omdat een of andere onbekende webshop ze veel goedkoper gaat aanbieden. Dan hou ik ze liever bij

Denmilitair

Legacy Member
Bahemath zei:
mjah dan mogen ze deze thread sluiten zeker? Ik ga echt geen superverlies beginnen maken omdat een of andere onbekende webshop ze veel goedkoper gaat aanbieden. Dan hou ik ze liever bij


"onbekende" wbshop

gogogo

S.conceiçao7

Legacy Member
Bahemath zei:
wat bedoel je met deze post? :s

dat ge u nie moe verstoppen achter het argument "onbekende webshop", aangezien extrazone en moviemax courrante winkels zijn die in elke stad te vinden zijn.

RaGeR

Legacy Member
Het is nochtans toegestaan om prijsvergelijkingen te maken met Belgische webshops.

Bahemath

Legacy Member
is gene belgische webshop toch? En @ Leprechaun ik heb ze bij extrazone, FRS en nog paar winkels gekocht... Ze hadden ze nie alle tien samen in 1 winkel... En ik betaalde daar zo'n 35eur per dvd box...

V!$u4L

Legacy Member
Ik sluit me aan bij de verkoper hoor, ondanks dat Mediadis heus wel een zeer bekende en goede, ongetwijfeld Belgische webshop is.
Hij heeft het recht een bedrag te vragen die hij als eerlijk beschouwd. Het zou geen kwaad kunnen om hem een beetje mededogen te gunnen, omdat ze allemaal nog wel nieuw en recent aangekocht zijn. Hij heeft er zelfs meer voor moeten betalen, daar kan toch wel een beetje begrip voor getoond worden?

En niemand wordt verplicht bij hem te kopen. Als je wil, moet je maar via Mediadis kopen. Goed, prijsvergelijkingen zijn toegelaten, maar ze kunnen mss de verkoop schaden.
Geen prijsaanvallen en het zaakje blijft nog leuk. En dit is nog steeds een toffe gelegenheid voor mensen die niet meteen naar de winkel kunnen of niet via webshops kunnen/mogen bestellen.

Zo, dit gezegd zijnde... vind ik de set nog wel een goede aankoop. Ik begrijp dat je impulsief was, maar The Simpsons lijken me het nog echt wel waard om te houden. ;)

Implar

Legacy Member
Bahemath,
Ik betaalde (tot nu toe) ook 35 euro voor mijn Simpsons boxen, maar je moet toegeven dat niemand dat zal betalen aan jouw als ze het zowel goedkoper als nieuw kunnen krijgen.

Zelfs als je nog niet eens naar alle dvd's gekeken hebt, toch zijn ze 2e hands eh.

EDIT: om misverstanden te vermijden, ik was al aan het typen toen V!$u4l postte.

Bahemath

Legacy Member
bedankt voor de twee posts hierboven. Ik kan de bedragen bewijzen betaalde ze allemaal met bancontact... maar inderdaad aangezien ik toch niet mijn gewenste prijs kan krijgen zal ik deze bijhouden. mag slotje op dan

keeperke126

Legacy Member
Indien je mocht beslissen om apart te verkopen. Ik zoek nog seizoen 4.

Elena.alasea

Legacy Member
Bodje van 200 euro
Ben ook van Roeselare, dus ik kan ze zelf afhalen...

Groetjes
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan