Archief - Dvd's : The OC S1-S4

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Il_duce

Legacy Member
Mogen dus weg :

The OC - Seizoen 1
The OC - Seizoen 2
The OC - Seizoen 3
The OC - Seizoen 4 (digipack)

Seizoen 4 is wel regio 1, dus niet op R2 dvd spelers afspeelbaar (wel op pc en regiovrije dvd-spelers).

Allen zijn in (zeer) perfecte staat. Foto's volgen vanavond wel moest er interesse zijn.

De foto's :

Foto alle boxen
Foto 2
Foto 3
Foto 4

pcfre@k

Legacy Member
midi modded tower met lcd en window + 300w voeding
moederbord pcchips
amd 2000+ pro
40 gig maxtor 7200 rpm
floppy 1.44
dvdrw 16x dual nec
512 ddr 3200
3 ccfl met inverter
3* 8 cm fan

interesse in ruil hiertegen...
zijn ze NL subbed?

Il_duce

Legacy Member
Foto's toegevoegd.

@ pcfre@k : neen sorry, aan een laptop en een pc heb ik reeds voldoende.

@ BingoChub : 20 euro?

Mista Molla

Legacy Member
20 euro voor S3

Laat iets weten, moet die hebben :)

Greetz

D3C0Y

Legacy Member
seizoen 1 & 2, 43€ inc ?
*edit* kzie dat er gent naast als locatie staat, dus mischien kunnen de verzendingskosten nog weg dan

Il_duce

Legacy Member
Mista Molla zei:
20 euro voor S3

Laat iets weten, moet die hebben

Greetz
Das in orde, voor 20 exl. is hij van jou.
Mista Molla zei:
Hoeveel moet je voor S4 hebben?
Voor S4 had ik graag wat meer gehad : heb hem zelf nog maar 2 weken geleden voor 46 euro gekocht en heb enkel aflevering 1,2 en de 16e bekeken. Is zo goed als nieuw en is werkelijk een prachtige box.
Ik hoopte er een 25 exl voor te krijgen.
D3C0Y zei:
seizoen 1 & 2, 43€ inc ?
*edit* kzie dat er gent naast als locatie staat, dus mischien kunnen de verzendingskosten nog weg dan
Alrighty verkocht. Enkel kom ik de komende 2 weken niet in Gent. Tenzij je 2 weken kan wachten maar anders stuur ik ze gewoon op?

D3C0Y

Legacy Member
ik kan 2 weken wachten
dus zonder verzending komen we dan op ? (dunno of het ook 4,3€ is, wss zelfs meer)

Mista Molla

Legacy Member
Oke is in orde,kun je me de gegevens doorsturen,dan schrijf ik het vandaag nog over via PC banking...

Thx !

Il_duce

Legacy Member
D3C0Y zei:
ik kan 2 weken wachten
dus zonder verzending komen we dan op ? (dunno of het ook 4,3€ is, wss zelfs meer)
Dunno 40 euro? Ik weet niet echt wat het kost om zulke zaken op te sturen.
Mista Molla zei:
Wat dacht je van 30 euro voor S4?

Greettz
Perfect :)
Ik stuur je zo meteen mijn gegevens door.

D3C0Y

Legacy Member
met kilopost is een pakket van <2kg, 4,3&#8364;
ik veronderstel dat het iets meer dan 2kg is, ma om het volle tarief te pakken van meer dan 2kg (8,60&#8364;) is ook ni fair.

Dus pakt 43 - 5 = 38&#8364; ?

Il_duce

Legacy Member
D3C0Y zei:
met kilopost is een pakket van <2kg, 4,3€
ik veronderstel dat het iets meer dan 2kg is, ma om het volle tarief te pakken van meer dan 2kg (8,60€) is ook ni fair.

Dus pakt 43 - 5 = 38€ ?
Ook goed voor mij, voor die 2 euro verschil..
Maar zoiets weegt echt geen 2 kg, als het al aan 1 kg weegt is het al veel :) Kzal u dan een PM sturen wanneer ik in Gent ben, zal ten laatste binnen 13 dagen zijn. (wrs 9 of 10 september)

EVERYTHING SOLD.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan