Archief - DVDs te koop of te ruil

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

BMF|Johan

Legacy Member
Volgende DVD's mogen hier de deur uit. Allemaal in goede staat, niet geseald:

Mogen weg omdat ze geen Nederlandse subs hebben (R2 UK). Richtprijs 2eur per disc.
  • 28 Days later
  • 28 Weeks later
  • 30 Days of Night
  • Blade
  • Blade II
  • Blade Trinity
  • Final Destination
  • Final Destination 2
  • Final Destination 3
  • Gladiator (3disc extended special edition)
  • Land of the dead
  • Storm of the centruy (Stephen King)
  • The Texas Chainsaw Massacre
  • Leatherface (Texas Chainsaw Massacre 3)
  • Dawn of the dead

Volgende DVDs hebben wel Nederlandse subs, maar interesseren me niet zo. Richtprijs 2eur
  • Bandits
  • Below
  • Godsend
  • Leprechaun
  • Running Scared
  • Unleashed
  • The Descent (metal case)

Nog films zonder nederlandse subs, maar leuk genoeg om eventueel in het Engels te houden. Deze mogen wat meer opbrengen dan 2eur:
  • Shrek 2 (Enchanting 2 disc 'far far away' edition)
  • The Simpsons Movie
  • Monty Python's And Now For Something Completely Different
  • The Incredibles
  • Shark Tale
  • Over The Edge
  • South Park: Better, Longer, Uncut
  • Robots

Ruilvoorstellen zijn welkom: liefst DVD's met NL subs. Eventueel één Blue Ray om mijn nieuwe blue ray speler eens te proberen :)
Afhalen kan in Wilrijk, of afspreken in Antwerpen-centrum (Groenplaats).

BMF|Johan

Legacy Member
Vynah zei:
25€ inc voor al de leuke films zonder subs!
Die 8 laatste DVDs neem ik aan?
25eur incl verzending van 5.70, da's 19.30eur excl, en dus inderdaad ietsje meer dan 2eur per DVD :)
Bod genoteerd, maar daarvoor sluit ik nog niet onmiddellijk af.

Mephisto

Legacy Member
28 Days later
Welke extra's zitten er op de dvd?

Dawn of the dead & TCM, welke versie?

Uzumakii

Legacy Member
30 Days of Night
Land of the dead
The Descent (metal case)
Unleashed
8excl

BMF|Johan

Legacy Member
Mephisto zei:
28 Days later
Welke extra's zitten er op de dvd?

Dawn of the dead & TCM, welke versie?
Die 28days later lijkt geen extra's te hebben... Als ik de DVD speel, krijg je de keuze tussn Play Movie, Language Selection, Scene Selection, en een link naar www.fox.co.uk. Ook op de kaft staan geen extra's vermeld.
Nummer op de zijkant is f1-sgb 2423808000.

Dawn of the dead: een gewone R2 UK-versie, EDV9237: Dawn of the Dead [DVD Video Disc] [2004] EDV9237 DVD ->->-> Buy Dawn of the Dead [DVD Video Disc] [2004] on DVD at DVDSource the secure online DVD shop for the UK and Europe
The Texas Chainsaw Massacre: ook een "gewone" 2disc, R2 UK-versie, EDV9221: Texas Chainsaw Massacre [DVD Video Disc] [2003] EDV9221 DVD ->->-> Buy Texas Chainsaw Massacre [DVD Video Disc] [2003] on DVD at DVDSource the secure online DVD shop for the UK and Europe

Deze twee hebben wel extra's.

Uzumakii zei:
30 Days of Night
Land of the dead
The Descent (metal case)
Unleashed
8excl
Genoteerd. Die 30 Days of Night is trouwens een 2Disc Special Edition, Land of the dead is de Director's Cut.

Mephisto

Legacy Member
BMF|Johan zei:
Die 28days later lijkt geen extra's te hebben... Als ik de DVD speel, krijg je de keuze tussn Play Movie, Language Selection, Scene Selection, en een link naar 20th Century Fox International | Home. Ook op de kaft staan geen extra's vermeld.
Nummer op de zijkant is f1-sgb 2423808000.
Helaas, zoek de R2UK mét extra's. :(

BMF|Johan zei:
Enkel interesse in de originele versies.

Succes met je verkoop!

BMF|Johan

Legacy Member
Uzumakii zei:
30 Days of Night
Land of the dead
The Descent (metal case)
Unleashed
8excl

Morgenavond, dus woensdag 17/2 om 18u19 sluit ik af voor dit setje.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan