Archief - DVD's: animatie, series, rarities, en andere

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Steve82

Legacy Member
Minimum 3 euro excl voor deze:
- Sympathy For Mr. Vengeance (regisseur van Old Boy, asiamania)
- De Bevrijding in kleur (documentaire WO2 + muziek cd)
- Transformers: the animated movie (jaren 80 sentiment, engelse dvd, geen NL subs)
- Corto Maltese in Siberie
- Cube 2: Hypercube
- 2046
- Bikini Bandits Experience
(stoere grieten in bikini, gastrollen van cult-muzikanten genre james maynard van Tool, jello biafra van the Dead Kennedys, engelse dvd, geen NL subs)
- Bikini Bandits Experience (zie vorige titel, hetzelfde maar andere sketches, engelse dvd, geen NL subs)

Zeldzame dvd's, bieden vanaf 10 euro excl, ik verkoop wegens dubbel:
- Mondo Topless (russ meyer, engelse dvd, geen NL subs)
- Supervixens (russ meyer, engelse dvd, geen NL subs)
- Beneath the valley of the ultravixens (russ meyer, engelse dvd, geen NL subs)

Boxen, minimum 6 euro excl:
- Prison Break, seizoen 1
- Lain
(anime) -> SOLD
- Family Guy, volume 5 (USA import, regio 1, ntsc)
- Happy Tree Friends (box met 3 dvd's)

Voorkeur naar meerdere stuks tegelijk.
Wanneer ik een bod noteer, wacht ik nog 24 uur op een beter voorstel
Ik wil ook ruilen tegen recente x360 games, graag zelfs.

Steve82

Legacy Member
Ja, is de integrale serie in een box met 4 dvd's.
met NL ondertitels.
uitgegeven op het label Dybex in 2005 ofzo.

bij 10 euro incl hou ik er zelf niets aan over, kdenk dat de post er al 5,70 van afsnoept. Dus bod niet genoteerd.
Tenzij je soms in brussel passeert, dan is 10 euro int handje OK voor mij.

Steve82

Legacy Member
Okay, is genoteerd.
Als niemand erover gaat, stuur ik u morgenavond ne PM.

Puppieke

Legacy Member
naar mijn weten kan je een dvd verzenden aan 2€. dus mijn bod van 9€ inclu = 7€ exclu...

Chappii (oi22)

Legacy Member
12 inc voor Prison Break & Cube 2, accepteer je dat [bod onder voorbehoud]
Both NL subs ?
Goeie staat ?

Kga't es aan me ma vragen of ze't ziet zitten om es naar de Post te rijden ^^

Steve82

Legacy Member
1 enkele dvd kost 2 euro

vanaf 2 doosjes, of in het geval van prison break: een dikke box, is dat al 5.70

dus nee, en deze topic mag gesloten worden.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan