Archief - [DVD] The Shield - Season 1 (Regio 2 NL/BE)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

timofp

Legacy Member
Ik verkoop de DVD boxset van the Shield Season 1. Het betreft de NL/BE Uitgave met nederlandse ondertitels. Het is een mooie digipack uitgaven met boeke met episode info.



  • Zowel DVD's als verpakking zijn in uitstekende staat, slechts 1 maal bekeken.
  • Doe maar een bod
  • Afhalen kan in Leuven of Hechtel-Eksel, verzenden via de post is natuurlijk ook mogelijk.
  • wordt ook verkocht via kapaza en het forum van dvd.nl



"The Shield" is geen gewone politieserie. Het speelt zich af in een wereld vol dubbele moralen waar de grens tussen goed en kwaad makkelijk wordt overschreden. Detective Vic Makey geeft leiding aan een team agenten dat zeer succesvol is in het bestrijden van misdaad. Ze werken alleen wel volgens eigen regels, op zeer controversiële wijze en ze schuwen een keiharde aanpak niet! Commandant David Acevede is het jongste districshoofd die niet blij is met de werkwijze van Mackey en hem eigenlijk liever ziet gaan dan komen. Het einge dat hem tegenhoudt zijn de zeer goede resultaten van het team en de invloedrijke vrienden van Mackey...

timofp

Legacy Member
Fireflies zei:
Ik heb net dezelfde box een maand geleden gekocht voor 15 € bij FRS..

Shield - Seizoen 1 - - DVD
Belgische websites geven mocht, dus bij deze :)

Daar heb je volkomen gelijk in... amai die is daar goedkoop, heb mijne nog 30 euro betaald in MM. en de andere seizoenen zijn bij de FRS 2x of meer zo duur.. amai,

Ok bij deze dan geen meeneemprijs meer (weet er niet echt een) maar bieden mag.

timofp

Legacy Member
Moeder Theresa, ik heb geen hoger bod niet meer gekregen hier of via andere kanalen, dus hij is voor 10 euro voor jou, afgehaald.

Je kan hem ophalen in Leuven vanaf vandaag, in Hechtel-Eksel gaat wel pas vanaf 25 december, door examens zit ik tot dan in Leuven. Je laat maar iets weten.

moeder_theresa

Legacy Member
Leuven is net iets te ver.
Laat anders iets weten zovlug ik hem in Hechtel Eksel kan komen halen.

Grtz

timofp

Legacy Member
moeder_theresa zei:
Leuven is net iets te ver.
Laat anders iets weten zovlug ik hem in Hechtel Eksel kan komen halen.

Grtz

Ok, snap ik, ja ik zit in Leuven op kot en woon in Eksel, door de examens ga ik pas de 25ste naar huis, ik neem dan de dvd mee naar Eksel en je kan hem dan vanaf die datum (25 december) komen halen. Als dit een reden voor je is om hem niet te kopen begrijp ik dit.

Laat je iets weten of het ok is voor je dat je hem pas vanaf 25 december kan komen halen?

PS: Ik kan misschien beter mijn woonplaats in men profiel aanpassen, zit namelijk meer in Leuven.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan