Archief - DVD speler HDMI/Kaartlezer/USB support

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

TooTall

Legacy Member
Wegens verkoop van al mijn DVD's, doe ik mijn DVDspeler weg. Het gaat om de Sigmatec XS 700 PRO. HDMI capable, 5.1channel audio support, kaartlezer ingebouwd, USB ingang, heel compleet toestel. Komt met afstandsbediening.

SiGMATek - Sigmatek Product - xs-700

Files supported:
DVD / MPEG1/2/3/4 +WMA / DVD+-R / RW / CDR-RW / CD-R / JPEG / Photo CD

Connexions:
SCART RGB out
S-Video out
Video composite out
Audio 2.0 out and Audio 5.1 out
Audio Numerical out (coaxial)
Video Progressive Scan out (Y,PB,PR & RGB)
HDMI out (480P/576P/720P/1080i)
USB port
3 in 1 Card reader SD MS MMC

Specifications:
5.1 channel out: RCA pin jackx6
Coaxial out: 0.5V (p-p) 75Ω, RCA pin Jack x l
Video out: 1.0V (p-p)/75Ω, sync, negative polarity, RCA pin jack x 1
S-video output connector (separate Y C signal output connector):
Frequency response: 20Hz to 20 kHz
S/N ratio :> 90dB
Total harmonic distortion: <0.0025%
Size (without package): 430 x 230 x 45 mm
Net weight: 1970g

Accessories:
Remote control / Manual / AV Cable
10€ afgehaald in Hasselt!

TooTall

Legacy Member
Eeeeh. Geen idee eigelijk....Ik zal zometeen eens een divx film op stick zetten met srt's en testen.

TooTall

Legacy Member
Ok.

Divx + srt file met dezelfde naam op USBstick. USBstick erin. Geeft soort van menu weer waar de inhoud van de stick opstaat, selecteer film, geeft ondertitels weer!

Ja dus :)

TooTall

Legacy Member
Sorry, kheb er geen doos meer van, en denk dat als ik ze inpak en verstuur er dan iets stuk gaat gaan. Alleen afhalen!

longpatje

Legacy Member
K, bodje 10 euro afgehaald dan maar,
zal er wel eens passeren zeker :-)

TooTall

Legacy Member
Graag wel vlotte afhandeling eh, dit weekend ofzo. Is dat mogelijk?

aanvaardhet

Legacy Member
Indien het echt snel moet gaan kan ik em morgen al komen halen voor 10 euro :p

longpatje

Legacy Member
ik moet mss volgende week in Kuringen zijn, dus alles is mogelijk :-)

TooTall

Legacy Member
Goed punt. Ik had 350 DVD's, ik heb er nu 0. Mijn lege muur staart naar mij. Ik wil niet nog een week naar mijn DVD speler moeten staren. Helaas, longpatje...

aanvaardhet, pm :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan