vanlooverenbart
Legacy Member
Wegens aankoop DVD speler met divx stel ik mijn oude te koop. Dit beestje speelt alles af zonder probleem (DVD-R, CD-RW,...) maar miste een divx functie...
perfecte staat en heel plat model, 10 euro mag je hem komen halen te Antwerpen
foto'ke
http://i24.tinypic.com/51erm8.jpg
perfecte staat en heel plat model, 10 euro mag je hem komen halen te Antwerpen
foto'ke
http://i24.tinypic.com/51erm8.jpg

)