Bij deze had ik graag mijne DVD recorder van samsung verkocht.
Deze is iets meer dan een jaar oud.
Heeft geen ingebouwde HD , en record enkel dvd+r.
Type ga ik nog moeten doorgeven want deze staat bij schoonouders nu.
Min 50 euro.
Greetz
Link komt er vanavond bij.