Euh, als die dvd's nog niet uit hun doosje genomen zijn, en er is absoluut niets te zien van vingerafdrukken of dergelijke, dan is dat bij mij toch nog wel nieuw.
Is het volledig seizoen uiteraard.
Bod genoteerd. Als ik na het weekend geen andere boden heb dan is hij van u.
En sorry, maar ik heb niet altijd even veel tijd om de pc te gebruiken, heb het nogal druk de laatste tijd. Stuur me maandag maar een PM, zodat ik het zeker niet vergeet.