GosU
Legacy Member
heb hier een nokia n97 wit qwerty.
in goede staat met plakker op het scherm nog en nog 3extra screenprotectors.
die zou het liefst zo vroeg mogelijk weg moeten.
alles is erbij behalve usb kabel die vind ik niet meer.
gsm is in uitstekende staat.
garantie is via imeinummer in elke nokia care point overal te belgie.
min 350
meeneem 370
eerste die er 350euro voor bied mag er direckt omkomen
verzending via de post mogelijk als je bijbetaald
in goede staat met plakker op het scherm nog en nog 3extra screenprotectors.
die zou het liefst zo vroeg mogelijk weg moeten.
alles is erbij behalve usb kabel die vind ik niet meer.
gsm is in uitstekende staat.
garantie is via imeinummer in elke nokia care point overal te belgie.
min 350
meeneem 370
eerste die er 350euro voor bied mag er direckt omkomen
verzending via de post mogelijk als je bijbetaald
.