Wover
Legacy Member
Hallo,
ik verkoop mijn 2 cd spelers. Deze hebben mp3 functie, loops, geheugen en al die zaken. Best een goed toestel eigenlijk (voor de prijs).
Nieuwgekocht aan €300 het stuk, nu staan ze blijkbaar aan €250, dus laat ons zeggen beginnen bieden vanaf €333 voor de twee inclusief levering.
Greetz,
Wout
ps: Ga het nog op andere plaatsen zetten, maar zal de topic hier updaten met boden e.d.
ik verkoop mijn 2 cd spelers. Deze hebben mp3 functie, loops, geheugen en al die zaken. Best een goed toestel eigenlijk (voor de prijs).
Nieuwgekocht aan €300 het stuk, nu staan ze blijkbaar aan €250, dus laat ons zeggen beginnen bieden vanaf €333 voor de twee inclusief levering.
Greetz,
Wout
ps: Ga het nog op andere plaatsen zetten, maar zal de topic hier updaten met boden e.d.
. Meeneemprijs €280