Freeeke
Legacy Member
k verkoop dus een oudere digicam
Sony dsc-p51 Sony
2mp + 128mb ( en paar kleinere kaartjes )
volledig met doos enzo.
review enzo : http://www.steves-digicams.com/2002_reviews/p51.html
goed genoeg voor partyfoto's ofzo te trekke.
voorbeeld foto's op aanvraag
minimum 25
meeneem 30
af te hale te antwerpen(berchem), of verzending mogelijk ( aangetekend/kiala)
[email protected] ( geen msn )
Sony dsc-p51 Sony
2mp + 128mb ( en paar kleinere kaartjes )
volledig met doos enzo.
review enzo : http://www.steves-digicams.com/2002_reviews/p51.html
goed genoeg voor partyfoto's ofzo te trekke.
voorbeeld foto's op aanvraag
minimum 25
meeneem 30
af te hale te antwerpen(berchem), of verzending mogelijk ( aangetekend/kiala)
[email protected] ( geen msn )