Archief - Digicam Sony DSC-P120 (overcompleet & Nieuwstaat)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

FORZA M

Legacy Member
Zo, met lichte spijt verkoop ik hier m'n trouwe Sony Digitale camera. Dit is niet het meest recente model, maar aan de beeldkwaliteit, snelheid en batterijlevensduur kunnen de meeste recente modellen onder de €150 bijlange niet tippen. (Megapixels betekenen niks.)

Aangezien het toestel in absoluut perfecte staat is (Niet van nieuw te onderscheiden), en er een hoop accessoires bijzitten waar je bij een nieuwe camera een hoop voor bijbetaalt gaat deze voor een belachelijke prijs weggaan hé mannen. (Anders kunnen m'n ouders wel een upgrade gebruiken voor hun Aldi-modelletje.)

Alle specificaties kan u hier vinden: DSC-P120 (DSCP120) : Digital cameras, photo frames and printers : Sony

Wat zit er in het pakket:

- Camera zelf
- 2 Lithiumbatterijen (Dus één extra)
- Sony Lederen draagtas (Modelspecifiek)
- Lader
- Originele verpakking
- Memorystick 32MB
- Memorystick 256MB
- Adapter om in dit toestel Micro-SDkaartjes te kunnen gebruiken.
(Micro SD-kaartje van 4GB meeleverbaar voor €8 extra, daar gaan dan +/- 1600 foto's aan de beste kwaliteit op.)

Foto's van het toestel en het pakket kan je hier vinden: Picasa Web Albums - Ken - Sony Camera
(Let ook op de originele prijs van €447.5!)

Voor voorbeeldfoto's genomen met dit toestel ga ik jullie doorverwijzen naar Flickr. Alle foto's onderaan die link zijn genomen met dit toestel. (Niet mis hé voor een compactcameratje?)

Voor de mening van mensen die er net wat meer van kennen als ik ga ik hier enkele reviews met voorbeeldfoto's linken:
- Nederlandstalig
- Engelstalig 1
- Engelstalig 2

Verzend- en afhaalmogelijkheden:
- Taxipost
- Kiala
- Afhaling te 2235 Hulshout

Voorlopig zet ik nog geen minimum- en meeneemprijzen, maar als het hier weer uit de hand begint te lopen met boden van €20 enzo zal ik er wel iets opplakken.

littleboxofevil

Legacy Member
Manman, ik heb ook dat toestelleke, nog 500 euro voor gedokt :-)
Ik had graag een nieuwe camera gekocht maar dit toestel is echt zó goed dat ik het me niet kan rechtvaardigen om hem weg te doen!

Free up :-)

FORZA M

Legacy Member
littleboxofevil zei:
Manman, ik heb ook dat toestelleke, nog 500 euro voor gedokt :-)
Ik had graag een nieuwe camera gekocht maar dit toestel is echt zó goed dat ik het me niet kan rechtvaardigen om hem weg te doen!

Free up :-)

Ja, ik doe hem ook enkel weg omdat ik echt een toestel met grotere zoommogelijkheden nodig heb, maar ik werk als verkoper bij Vandenborre, maar ben tot nu toe nog geen enkele point-and-shoot camera onder de €180 tegengekomen waarvoor ik deze weg zou doen.

stevn

Legacy Member
littleboxofevil zei:
Manman, ik heb ook dat toestelleke, nog 500 euro voor gedokt :-)
Ik had graag een nieuwe camera gekocht maar dit toestel is echt zó goed dat ik het me niet kan rechtvaardigen om hem weg te doen!

Free up :-)

Dit kan ook ik bevestigen,
heb zelfde toestel gehad, en de fotokwaliteit van toen in stukken beter als de toesellen van nu..

Maar aangezien de grote vh toestel en het kleinere schermpje wou ook ik een andere camera, kocht toen de Sony W120 en verkocht deze na 2weken, aangezien deze (ook met de carl zeiss lens) niet aan de oude kon tippen!

En zeggen dak die oude de dag voor aankoop W120 op de rommelmarkt verkocht heb voor 30€ met hoestasje.

Free up!

FORZA M

Legacy Member
Voila, m'n nieuwe camera is onderweg, dus dze mag stilaan echt buiten.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan