jens1987 zei:
Dus als ik er ook eentje meebreng uit de VS, kan ik ongeveer 250 euro winst maken? Of mis ik iets?
Ja een handeltje starten , 100 ipads in u koffer = 25 000euro op 1 slag !
En nu ff serieus : hij zal er winst opmaken maar hou er rekening mee hij neemt de risico om het mee te nemen ( reis , btw , ... kosten wa geld e ) Ge kan wrs ook via ebay.com bestellen maar wordt aan de douane tgngehouden en dan kunt ge zwaar gaan dokken wat neer komt wrs in totaal rond de 600euro ...
Maarja moest ge nu toevallig zijn in de USA , is mooi meegenomen om een paar mee te nemen en met "winst" te verkopen
