m_t
Legacy Member
Heb hier een defecte nokia 6131 liggen.
Wou de behuizing zelf vervangen, met dit als resultaat... :doh:
GSM start maar krijg geen beeld...
Bieden excl. , afhaling heeft voorrang.
starten vanaf 10€ en we zien wel...
Ik behoud mij het recht niet te verkopen als het bod niet voldoende is, en zal dan ook de reden geven waarom...
Wou de behuizing zelf vervangen, met dit als resultaat... :doh:
GSM start maar krijg geen beeld...
Bieden excl. , afhaling heeft voorrang.
starten vanaf 10€ en we zien wel...
Ik behoud mij het recht niet te verkopen als het bod niet voldoende is, en zal dan ook de reden geven waarom...
