tynoesj
Legacy Member
Ik verkoop deze MP3 speler omdat ik hem iets te zwaar/groot vindt om er mee te gaan joggen etc. Ik ben van plan mij één van die nieuwe iPod shuffles aan te kopen.
Het is de zwarte 30GB versie, aangekocht op 03/01/2007 en het Fnac aankoopbewijs (met de bijhorende garantie) krijg je er dus bij.
Foto: http://www.dfiance.org/verkoop/IMG_1491.JPG
Bijgeleverd:
- Zakje
- Doosje & installatiecd & handleidingen
- Originele oortjes
- Aansluitingsstuk voor op te laden / verbinden met je pc
- USB-kabel
Minimumprijs: 100€
Het is de zwarte 30GB versie, aangekocht op 03/01/2007 en het Fnac aankoopbewijs (met de bijhorende garantie) krijg je er dus bij.
Foto: http://www.dfiance.org/verkoop/IMG_1491.JPG
Bijgeleverd:
- Zakje
- Doosje & installatiecd & handleidingen
- Originele oortjes
- Aansluitingsstuk voor op te laden / verbinden met je pc
- USB-kabel
Minimumprijs: 100€
