apekrul
Legacy Member
Hoi allen,
Ik verkoop deze MP3-speler aangezien ik de 8Gb eigenlijk nooit ten volle gebruik en ik bijgevolg mijn GSM ga gebruiken als MP3-speler. Ik denk dat hij iets meer dan een jaar oud is (factuur moet ik straks even opzoeken) en hij is aangekocht bij Makro. Volgens mij zit er dus nog garantie op.
Alle accesoires alsook de boekjes en de doos zitten er bij. Op het toestel staan geen opmerkelijke krassen aangezien ik hem altijd in het pluchen zakje heb laten steken maar hij is natuurlijk wel 'gebruikt'.
Afhalen te Lier of tijdens de middag afspreken in Antwerpen-centrum.
Startprijs: 100€
Meneemprijs: 130€
Groetjes!
Ik verkoop deze MP3-speler aangezien ik de 8Gb eigenlijk nooit ten volle gebruik en ik bijgevolg mijn GSM ga gebruiken als MP3-speler. Ik denk dat hij iets meer dan een jaar oud is (factuur moet ik straks even opzoeken) en hij is aangekocht bij Makro. Volgens mij zit er dus nog garantie op.
Alle accesoires alsook de boekjes en de doos zitten er bij. Op het toestel staan geen opmerkelijke krassen aangezien ik hem altijd in het pluchen zakje heb laten steken maar hij is natuurlijk wel 'gebruikt'.
Afhalen te Lier of tijdens de middag afspreken in Antwerpen-centrum.
Startprijs: 100€
Meneemprijs: 130€
Groetjes!