Archief - Creative Inspire T7900 7.1 Speakers (Perfecte Staat)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

DevFred

Legacy Member
Om dat de verkoop te slecht ging in de computer forum, zet ik het hier (op aanrading van Icanus).

Deze is vanaf 21 oktober precies 1 jaar oud. Verkoop deze om dat ik de Creative GigaWorks S750 THX speaker set heb aangekocht.

Alles zit er nog bij behalve de originele doos. Als er nog garantie op zit, dan is deze nog ongebruikt.

De twee langste kabels (voor de rear speakers) zijn ook zelf fantsoenlijk verlengd, en deze werken nog altijd optimaal.

Screenshot:
http://img227.imageshack.us/img227/1521/pic00131cj8.jpg

Nieuwprijs: 127.84 euro (op de Creative Belgium website)
Meeneemprijs: 85 euro
Bieden vanaf: 60 euro

Woon te Zonhoven voor diegene die het willen weten (Limburg).

Deze verkoop gaat verder op de volgende fora:

9lives
Tones
Loveno

BeePke

Legacy Member
Trek eens een scherpere foto... lijken wel goed bestoft zo...

DevFred

Legacy Member
Dat is de camera van mijn smartphone, kwaliteit is niet al te best.

En dat is de licht inval die het zo doet lijken ^^.

DevFred

Legacy Member
Verkoop gaat door sinds bieder niks meer laat weten.

Meeneemprijs van 60 euro dus.

DevFred

Legacy Member
Staat nog altijd te koop, 50 euro excl, direct meenemen.

Woon nog altijd in Limburg - Zonhoven.

Arcas'

Legacy Member
Heb misschien wel interesse, zijn er gebruikssporen? Hoe lang geldt de garantie nog. Enige problemen mee gehad? Eventuele scherpere foto

DevFred

Legacy Member
Neen, heb het volledige speaker systeem altijd goed gebruikt en onderhouden.

Ik heb het in Oktober 2006 aangekocht, als er nog garantie op zit is dit de standaard garantie van Creative, en nog altijd ongebruikt.

Geen problemen gehad, de reden van verkoop is omdat ik de S750 gekocht heb (in Oktober 2006 had ik het geld niet om een super systeem aan te kopen, bij die aankoop van de S750 duidelijk wel en heb ik vele systeemsonderdelen vervangen door betere stukken).

Scherpere fotos kan ik niet geven.

Hier zijn de iTrader profielen van mijn twee vorige accounts:
Evil_Freaky_BE
X1C3W5

Kralcarsi

Legacy Member
45 euro afgehaald, ben van zolder, dus kan vandaag nog langskomen

DevFred

Legacy Member
Bod aangenomen.

Speaker systeem is verkocht, verkoop afgelopen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan