Lon$daLe
Legacy Member
Whop , moet buiten wegens dubbelgebruik
gaat om dit ding => http://www.mp3shop.be/product/33939/cowon-iaudio-f2-2-gb.html
volledig in orde , 0.0% schrammen of iets anders , komt volledig met doosje , oortjes , usb plug , usb kabel , line in kabel , 2 extra screenprotector folies ( 3de zit op het scherm en is ook nog in orde voor gebruik )
wat specs van de speler kijk op de link , heeft 270k kleurenscherm , 30+30mW total output , een heel reeks EQ settings en je kan filmpkes zien in 15fps ( goed voor simpsons etc )
wie zijn mp3 spelers kent weet dat je Cowon als nummer 1 mag zetten langs Iriver , ver boven Ipod en consoorten
zoals gezegd ik doe hem weg wegens dubbel gebruik , anders hield ik em zeker zelf !!! heeft welgeteld 50 min gespeeld na opladen maar mn broer gebruikt het niet echt zoals em gehoopt had
nieuwprijs was 138 € met verzending , 131 € op site maar das zonder de 7.5 € verzending, aangezien dit spelertje 50 min heeft gespeeld
minprijs 90 excl
meeneemprijs 115 €
afhalers krijgen voorrang op mensen die via de post willen , afhalen kan omgeving zuid limburg ( hasselt ,sint truiden , ... )
happy bidding ( ik behoud me het recht niet te verkopen indien prijzen me niet aanstaan of andere omstandigheden die ertussen kunnen komen )
gaat om dit ding => http://www.mp3shop.be/product/33939/cowon-iaudio-f2-2-gb.html
volledig in orde , 0.0% schrammen of iets anders , komt volledig met doosje , oortjes , usb plug , usb kabel , line in kabel , 2 extra screenprotector folies ( 3de zit op het scherm en is ook nog in orde voor gebruik )
wat specs van de speler kijk op de link , heeft 270k kleurenscherm , 30+30mW total output , een heel reeks EQ settings en je kan filmpkes zien in 15fps ( goed voor simpsons etc )
wie zijn mp3 spelers kent weet dat je Cowon als nummer 1 mag zetten langs Iriver , ver boven Ipod en consoorten
zoals gezegd ik doe hem weg wegens dubbel gebruik , anders hield ik em zeker zelf !!! heeft welgeteld 50 min gespeeld na opladen maar mn broer gebruikt het niet echt zoals em gehoopt had
nieuwprijs was 138 € met verzending , 131 € op site maar das zonder de 7.5 € verzending, aangezien dit spelertje 50 min heeft gespeeld
minprijs 90 excl
meeneemprijs 115 €
afhalers krijgen voorrang op mensen die via de post willen , afhalen kan omgeving zuid limburg ( hasselt ,sint truiden , ... )
happy bidding ( ik behoud me het recht niet te verkopen indien prijzen me niet aanstaan of andere omstandigheden die ertussen kunnen komen )
)