Archief - Canon EOS 450D + Sigma 18-200 DC + meer (3 maand oud)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

RobinW

Legacy Member
Mijn broer verkoopt zijn 450D met toebehoren omdat hij verandert van studierichting. Alles is nog maar drie maand oud en is dus in perfecte staat met slechts ca. 50 clicks.

Body + lens: (Winkelprijs: 749,00)
  • Body Canon EOS 450D + draagriem
  • Sigma 18-200 mm DC lens + lichtkap (zonnekap)
  • Batterij + oplader
  • Alle handleidingen, kabels, software en beschermkappen
Extra's:
  • 4 GB SD-kaartje (Winkelprijs: 14,99)
  • Opbergtas met riem (Winkelprijs: 39,00)
  • Screenprotector + reserve (Winkelprijs: 14,99)

Winkelprijs: 817,98 euro.
Minimumprijs: 600 euro.
Meeneemprijs: 650 euro.

Aankoopdatum: 29 juli 2009, dus garantie: t.e.m. 29 juli 2011.
Staat ook op 2dehands.be en Kapaza, waar je ook foto's kan vinden.
Kan gratis persoonlijk geleverd worden.

Foto's:

woony

Legacy Member
richtprijsje?
heb misschien wel interesse. BTW.. toegepaste informatica gestudeerd?
Heb volgens mij in uw klas gezeten...

FourFreak

Legacy Member
Hier ook sterke interesse, woon in Gent dus afhaling mogelijk, eventueel wel richtprijs bijzetten...

FourFreak

Legacy Member
Op 2dehands staat de winkelprijs bij, deze is toch wel bij een heel dure winkel niet?

Nieuwprijs bij Konijnenberg lens inclusief is 656 euro...

RobinW

Legacy Member
Update: minimumprijs toegevoegd.

woony, TIN, jep. :) Ben jij JM?
FourFreak, de camera is gekocht in een echte winkel, niet via internet…

Dider

Legacy Member
konijnenberg is een echte winkel! is en belgie en in nederland!
ze hebben ook een webwinkel maar tblijft een echte winkel!

RobinW

Legacy Member
Ah, wist ik niet. Volgens mij is dat de prijs online. Dan stel ik voor dat FourFreak hem daar, en zonder toebehoren, besteld. :)
En nu terug ter zake… Voorlopig blijft alles dus op min. 700 euro.

FourFreak

Legacy Member
RobinW zei:
Ah, wist ik niet. Volgens mij is dat de prijs online. Dan stel ik voor dat FourFreak hem daar, en zonder toebehoren, besteld. :)
En nu terug ter zake… Voorlopig blijft alles dus op min. 700 euro.

Neen neen , dit is de prijs als je hem in de winkel koopt, met de 18-200mm lens.

Als je minimumprijs indd 700 euro is zal ik hem inderdaad nieuw kopen, zo dom ben ik nu ook niet. Wou u er gewoon op wijzen...

bennyvc

Legacy Member
Ook wel interesse maar zoals fourfreak gezegd heeft, nieuwprijs ligt lager!
Konijnenberg is trouwens een referentie in de fotografiewereld!!! Is niet zomaar een webshop

Editor

Legacy Member
Ik ga nog even de kat uit de boom kijken.

Vandaag ook eens langsgaan in de fnac, heb gehoord dat ze daar tot morgen een actie doen rond de 450D.

woony

Legacy Member

Drez

Legacy Member
lol:

Code:
Canon EOS 450D + Sigma 18-200mm

Productcode 	CAEOS450DSI18200BE
Adviesprijs [b][color=yellow]	€ 651,00[/b][/color]
Prijs inclusief btw 	21.00% btw

.....

Plaats in winkelmandje [b][color=yellow]€ 656,86[/b][/color]
 (€ 542,86 excl. btw)
we zullen er voor het gemak vanuitgaan dat de eerste prijs ex. btw is.

ontopic, interesse, maar prijs is zoals eerder gezegd way te hoog.
Hoeveel staat het op het kas ticketje?

FourFreak

Legacy Member
Drez zei:
lol:

Code:
Canon EOS 450D + Sigma 18-200mm

Productcode 	CAEOS450DSI18200BE
Adviesprijs [b][color=yellow]	€ 651,00[/b][/color]
Prijs inclusief btw 	21.00% btw

.....

Plaats in winkelmandje [b][color=yellow]€ 656,86[/b][/color]
 (€ 542,86 excl. btw)
we zullen er voor het gemak vanuitgaan dat de eerste prijs ex. btw is.

ontopic, interesse, maar prijs is zoals eerder gezegd way te hoog.
Hoeveel staat het op het kas ticketje?

Volgens link 2dehands is winkelprijs 1000 euro :confused:

RobinW

Legacy Member
Bump 1/3.
Prijs aangepast:

Minimumprijs: 700 euro.
Minimumprijs: 600 euro.
Meeneemprijs: 650 euro.

Niet vergeten: inclusief 4 GB SD-kaartje, opbergtas met riem, en screenprotector!

etje

Legacy Member
zijn er foto's van de tas? wat houdt de screenprotector in? is dat gewoon een plastiekje om over het scherm te plakken?

RobinW

Legacy Member
De screenprotector is inderdaad om krassen op het scherm tegen te gaan. Er zit er al één op, plus er zit nog een reserve bij apart.
Het merk van de tas is Case Logic. Ik heb duidelijkere foto's toegevoegd aan de startpost.

RobinW

Legacy Member
Bump 2/3.
Komaan luitjes, er is 100 euro van mijn prijs + je krijgt er 70 euro aan accesoires bij!

etje

Legacy Member
er is zeker geen mogelijkheid om alles te kopen zonder de lens? Want ik heb al van velen gehoord dat de kwaliteit met een dergelijk grote lens niet echt goed is. Daarom zou ik een gewone 18-55 willen aanschaffen. (btw, deze lens is voor mij ok juist iets te duur :D)

Etje

RobinW

Legacy Member
De minimumprijs is gehaald via 2dehands.be!
Iets meer moet kunnen, alles is spiksplinternieuw!
Vanavond sluit ik af.

@ Etje: sorry, liever alles in één keer weg.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan