Archief - Canon A710 IS Digitale Camera+SD kaart [TK]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

lirec

Legacy Member
Ik heb dus nog een vrijwel ongebruikte digitale camera liggen volledig kras- en schadevrij. Originele doos, handleidingen, usb kabel, tv-kabel en ongebruikte cd's aanwezig! Verkoop vermits het te weinig word gebruikt.

Canon A710 IS inclusief 1 gigabyte sd-kaartje
• 7.1 Megapixels
• 6x optische zoom met optische Image Stabilizer
• DIGIC II, iSAPS, 9-punts AiAF, FlexiZone AF/AE
• Digitale teleconverter en Safety Zoom
• 2,5-inch LCD met grote kijkhoek en real-image optische zoeker
• 20 opnameprogramma's
enzoverder

Reviews:
Dpreview
Letsgodigital
Dcresource

minimumprijs: 120€
meeneemprijs: 180€

Actuele nieuwprijzen A720: (exact dezelfde camera met 8 ipv 7.1 megapixel)
Digicamshop
Pixmania
Actuele nieuwprijzen 1 gigabyte sd kaart:
Digicamshop
Pixmania

Afhaling te Hasselt of Leuven

Bieden maar!

Staat ook op tones: http://www.tones.be/forum/viewtopic.php?t=59779

lirec

Legacy Member
@ longpatje: Genoteerd

Ik voorzie dat het bieden wordt afgesloten vanaf zaterdagnacht 19/01 23U30, er kan echter wel tot 24 uur na elk vorig bod een hoger worden uitgebracht

mvg

AMD_CPU_tuner

Legacy Member
is het mogelijk om foto's te posten van het toestel?
eigen foto's wel te verstaan :)

lirec

Legacy Member
Mag een slotje op, veiling afgesloten wegens geen tegenboden, verkocht aan longpatje!
contacteer me via pm of franne[ad]gmail.com

Teknyske

Legacy Member
lirec zei:
Mag een slotje op, veiling afgesloten wegens geen tegenboden, verkocht aan longpatje!
contacteer me via pm of franne[ad]gmail.com

Sorry, niet akkoord !

Je had in een eerdere posting toch zeer duidelijk gezegd:
Ik voorzie dat het bieden wordt afgesloten vanaf zaterdagnacht 19/01 23U30, er kan echter wel tot 24 uur na elk vorig bod een hoger worden uitgebracht

En nu sluit je zonder de minste verwittiging ineens voortijdig af ??

FYI:
Ik ben dus wel degelijk geïnteresseerd, maar was nog informatie aan het opzoeken !

lirec

Legacy Member
Wow, ineens veel actie hier :-)

Sorry, mijn fout voor de poging tot vroegtijdige afsluiting teknyske!
Goed dat je nog reageerde voor mij precies...

meeneemprijs geboden, nu wel defititief slotje erop dus

Lirec

Teknyske

Legacy Member
lirec zei:
Wow, ineens veel actie hier :-)

Sorry, mijn fout voor de poging tot vroegtijdige afsluiting teknyske!
Goed dat je nog reageerde voor mij precies...

meeneemprijs geboden, nu wel defititief slotje erop dus

Lirec

Geen probleem, maar misschien best wel even verwittigen vooraleer je vroegtijdig afsluit...

PS:
Graag 10 euro van de extra opbrengst op mijn bankrekening storten. ;)
en
@Longpatje: Sorry dat ik U wat op kosten gejaagd heb. ;)

longpatje

Legacy Member
@ Teknyske, no problem, kan gebeuren he :)

Moest ik je een plezier kunnen doen met een Fujifilm S5000 ;)


Greetz
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan