Barbeet
Legacy Member
Hallo ,
Ik verkoop het volgende :
- Sony Camere (handycam) NP-F330 analoog , met alle kabels erbij.
Er zit geen garantie meer op maar deze camera werkt perfect en zelfs zeer goed.Je krijgt er ook nog een aantal cassettes bij.
- DVD recorder Samsung dvd-r119/xeb
http://www.kieskeurig.nl/product/8C7D6F3BF558EA4EC12570DC0033909A.htm
Liefst pakket verkoop en afhaling.
Bij een goed bod zijn ze direct verkocht.
Voor foto's kan je terecht op msn [email protected].
Ik laat dit openstaan tot woensdagavond om 21:00.
Kzou zeggen min op 150 euro maar is geen meeneemprijs !!
Greetz
Ik verkoop het volgende :
- Sony Camere (handycam) NP-F330 analoog , met alle kabels erbij.
Er zit geen garantie meer op maar deze camera werkt perfect en zelfs zeer goed.Je krijgt er ook nog een aantal cassettes bij.
- DVD recorder Samsung dvd-r119/xeb
http://www.kieskeurig.nl/product/8C7D6F3BF558EA4EC12570DC0033909A.htm
Liefst pakket verkoop en afhaling.
Bij een goed bod zijn ze direct verkocht.
Voor foto's kan je terecht op msn [email protected].
Ik laat dit openstaan tot woensdagavond om 21:00.
Kzou zeggen min op 150 euro maar is geen meeneemprijs !!
Greetz