Frado2005
Legacy Member
Ik verkoop een Sanyo VPC-FH1.
Komt volledig met doos en factuur. Heeft een 8gb SD kaartje, en nog een extra polarized lens die €89 kostte.
Heeft nog garantie tot juni 2011.
Deze schiet filmpjes in full HD, maw 1080p. Kan ook foto's nemen met autofocus optie.
http://sanyo.com/xacti/english/products/vpc_fh1/index.html
Betalen via overschrijving of Paypal(euro OF gbp/usd mits 2.5% extra).
Kan verstuurd worden of opgehaald te Gent.
Min €350 OF 500 USD via paypal
*staat op verschillende sites
Komt volledig met doos en factuur. Heeft een 8gb SD kaartje, en nog een extra polarized lens die €89 kostte.
Heeft nog garantie tot juni 2011.
Deze schiet filmpjes in full HD, maw 1080p. Kan ook foto's nemen met autofocus optie.
http://sanyo.com/xacti/english/products/vpc_fh1/index.html
Betalen via overschrijving of Paypal(euro OF gbp/usd mits 2.5% extra).
Kan verstuurd worden of opgehaald te Gent.
Min €350 OF 500 USD via paypal
*staat op verschillende sites
