Archief - Bodyguardz iPhone 3G en Gear4 iPod Touch

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Splackavellie85

Legacy Member
Ik heb nog een Bodyguardz full body cover (voor- en achterkant). Inclusief doos, vol en ongebruikt flesje applicatievloeistof en squeegee-card om luchtbellen te verwijderen.
Review: Review: NLU Products BodyGuardz for iPhone 3G | iLounge

Ik wil er ongeveer 15 euro inc. voor.

Verder heb ik nog een Gear4 iVak hardcover voor de iPod Touch 2G. Dit is een heel mooie beschermcase die veel steviger is dan de rubberen hoesjes die je vaak ziet. Het ziet er ook veel beter uit.
Review: Gear4 iVak Case For iPod Touch/iPhone Review - MP3 Reviews - TrustedReviews

Nieuwprijs: 29,95
Vraagprijs: 15 euro.

poopcamp

Legacy Member
Bodyguardz full body cover ruil voor skate of gta iv Xbox360 ?

blockthep

Legacy Member
Is de bodyguardz met 2 x voor + achter kant of alleen 1 x voor + achter kant?

Splackavellie85

Legacy Member
1 voorkant, 1 achterkant, squeegee, doekje, doosje en vol, ongebruikt flesje oplossing.

iTzStevee

Legacy Member
Die Bodyguardz, kan iemand mij vertellen of da makkelijk aan te brengen is, én of dat goed blijft zitten, etc ? :)

cassie821

Legacy Member
D-Fekt zei:
Die Bodyguardz, kan iemand mij vertellen of da makkelijk aan te brengen is, én of dat goed blijft zitten, etc ? :)

Kheb dat op mijn ipod touch maar wel niet zelf aangebracht maar 't is goeie kwaliteit zelf anti slip erop . En veel mooier dan zo'n cover

Frado2005

Legacy Member
hoeveel voor de bodyguardz, aangezien het maar 1 paar is? Maw het andere paar heb je wss voor je eigen iphone gebruikt.. Bod van 10 incl

Splackavellie85

Legacy Member
Het andere paar heb ik voor de iphone van mijn huisgenote gebruikt, ja. Maar met de oplossing van invisible shield, dus de oplossing van de bodyguardz is nog ongebruikt.

10 euro inc. vind ik te weinig. Ik wil er 15 inc. voor.

iTzStevee

Legacy Member
Blijft dat goed zitten ?

Heb vandaag (eerste dag iPhone mee naar de les) die standaard folie ervoor gelaten, en die zat al onder het stof na één dagje :) stukjes vezel uit mijn broekzak etc

Vanavond er dus afgedaan, en nu op zoek naar een vervang ding :)

wil echter geen plakken, lijmresten, etc op m'n iPhone moest het ooit loskomen :)

Splackavellie85

Legacy Member
Ik heb de bodyguardz op mijn vorige iPhone vervangen door een nieuwe (de vorige eigenaar had hem niet mooi opgeplakt) en hij kwam zonder enig probleem of enige lijmresten los en de iphone zag er als nieuw uit (er komt ook geen lijm bij de installatie zitten.

Mijn huisgenote heeft de andere Bodyguardz op haar iphone zitten, en deze zit er nog perfect op. Geen stof onder, geen losse hoekjes. En zij gooit de iphone gewoon zonder bijkomend hoesje in haar zak, inclusief sleutelbos.

Frado2005

Legacy Member
15 incl is teveel. Hoeveel heb je ze zelf gekocht? In NL kosten ze 22 euro en daar krijg je er 2 voor en 2 acter voor. En ja ook al is het NL, vind maar eens een reseller in België...

Splackavellie85

Legacy Member
frado2005 zei:
15 incl is teveel. Hoeveel heb je ze zelf gekocht? In NL kosten ze 22 euro en daar krijg je er 2 voor en 2 acter voor. En ja ook al is het NL, vind maar eens een reseller in België...
Geen probleem, ooit van Google.be gehoord? Hier bijvoorbeeld: Bodyguardz voor iPhone of iPhone 3G kopen

Vergeet vooral niet dat er bij voor eshops 4,95 verzendkosten wordt gerekend. Jij mag 15 euro inc. misschien teveel vinden, maar dat is mijn prijs. Als je dat er niet voor wilt geven, geef je lekker ook 30 euro uit en laat je je tweede bodyguardz verstoffen. Geen probleem :)

Kwertie

Legacy Member
Nieuwprijs éénmaal vermelden inclu link is toegelaten, maar er moeten geen 10 posts voor komen he... Nuja het is blijkbaar verkocht, voor de rest staat de veiling nog open en kan de volgende off-topic infractions krijgen!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan