Archief - Blu rays SEALED

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Sonina

Legacy Member
11 nog Sealed Blu rays.

Allemaal dus met NL subs etc, nieuw sealed!

World Trade Center
Nacho Libre
U2 Rattle and hum
The spiderwick chronicles
No country for old men
Grease
Norbit
Kingdom of heaven
Ghost
Friday the 13th
Bee movie

Prijs per stuk : 15 Excl.

Elk ander bod is een free up voor mij.

Sonina

Legacy Member
skillandstyle zei:
Prijzen iets te duur vriend

Wel.. Er kan mss 1 euro ofzo af, of heel mss 2 als'k goed gezind ben.. :) Maar een blu ray kost toch rond de 20 euro in de winkel. Hier 16 en ze zijn ook sealed. :)

Rorschach

Legacy Member
Mja voor die prijs koop ik ze in de winkel wel hoor :p.
Op kapaza hebbek bluerays gevonden in de seal, zoals Spiderman 3, Sunshine, God of War, Friday the 13th,... voor 12 euro met verzending...

Voor echte toppers zoals watchmen hebbek dat over, maar niet zo'n interesse, mss wel natcho libre en no country for old men

Arades

Legacy Member
Niet om u te ambeteren ofzo maar in de mediamarkt te hasselt liggen de blu rays tegenwoordig vanaf 10€ en daar zitten enkele titels van u bij.

Sonina

Legacy Member
Wel, je kan niet ontkennen dat ze bij mij toch net iets goedkoper zijn dan in de winkel + ze worden in je bus geleverd. Anders moet je ze zelf gaan halen.. ^^.

En 'k heb liever iemand met 20 + I traders dan iemand op kapaza zonder waardering maarja, da's persoonlijk zeker?

anyway. Als je er een wil, geef de titel en de prijs en mss dat'k wel akkoord ga.

Sonina

Legacy Member
Phille023 zei:
Niet om u te ambeteren ofzo maar in de mediamarkt te hasselt liggen de blu rays tegenwoordig vanaf 10€ en daar zitten enkele titels van u bij.

Vanaf.. Achja kijk.. 'k zal 2 euro van men prijs doen. Dus 13 euro excl per blu-ray. 'k heb geen zin om over heel het land te gaan zoeken om toch maar de laagste prijs te krijgen hoor.. Als jullie dit wel doen, perfect je recht ..

Arades

Legacy Member
Das toch logisch als koper? Anyway, succes met je verkoop, beschouw dit als een free up!

Sonina

Legacy Member
Phille023 zei:
Das toch logisch als koper? Anyway, succes met je verkoop, beschouw dit als een free up!

Jah, maar ik kom nu zelf eenmaal niet in de mediamarkt in Hasselt, en vermoed niet dat iedereen heel belgië gaat afrijden om elke elektro / multimediazaak te bezoeken om die prijzen te vergelijken. :)

Atix

Legacy Member
nee maar ne mediamarkt is rap gevonden

16 is gemiddeld wel de prijs daar

Sonina

Legacy Member
Atix zei:
nee maar ne mediamarkt is rap gevonden

16 is gemiddeld wel de prijs daar

Mijn prijs is nu 13 excl verzending , en die's 2 euro. Dus 15 per blu ray.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan