Archief - blu ray pakket

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

mr.daffy

Legacy Member
ik verkoop een aantal blu ray's

allen zijn in perfecte staat en hebben nederlandse ondertitels en nederlandstalige hoes.

the land that time forgot (7 excl)
100 million bc (7 excl)
the craft (12 excl) verkocht via kapaza!
tornado valley (7 excl)
lost city raiders (7 excl)
norbit (7 excl)
independence day (9 excl)
10000 bc (9 excl)
narnia (10 excl)
narnia 2 prince caspian (10 excl)
charlie and the chocolate factory (10 excl)
pearl harbor (12 excl)
final destination (9 excl)
final destination 2 (9 excl)
final destination 3 (9 excl)
the final destination 4 3d (14 excl)

the mask of zorro (12 excl)
alien vs predator (9 excl)
aliens vs predator requim (9 excl)
the golden compass (9 excl)
crank (9 excl)
doomsday (9 excl)


x-men quadrilogy (bevat de 4 films) (37 excl)


volgende hebben nederlandse ondertitels maar een engelstalige hoes

the goonies (7 excl)
eragon (7 excl)
Robin Hood: Prince of Thieves (7 excl)
tango & cash (7 excl)
days of thunder (7 excl)
forrest gump (7 excl)
the legend of zorro (7 excl)

groen is nieuw toegevoegd!


dit zijn minimumprijzen.geen meeneemprijzen. lager bieden heeft geen zin. geen ruil.

verzendkosten: 1-3 blu ray's: 2€
3+: 5,70€
x-men quadrilogy: 3€

ook aangeboden op andere sites!

Stampertje

Legacy Member
independence day (9 excl)
pearl harbor (12 excl)

22€ incl

Hitm@n

Legacy Member
final destination (9 excl)
final destination 2 (9 excl)
final destination 3 (9 excl)
the final destination 4 3d (14 excl)

41€

Sportinggboy

Legacy Member
waarom laat ge eigelijk uw oude threads (zonder 1 maal te uppen) sluiten om meteen een volgende te starten met dezelfde blurays ? Dacht dat hier minimum 3 dagen moesten tussen zitten + kan ik daar totaal niet aan volgen .. Als iedereen dat gaat doen gaat het forum nogal kreunen onder de threads

Shadowfox

Legacy Member
Sportinggboy zei:
waarom laat ge eigelijk uw oude threads (zonder 1 maal te uppen) sluiten om meteen een volgende te starten met dezelfde blurays ? Dacht dat hier minimum 3 dagen moesten tussen zitten + kan ik daar totaal niet aan volgen .. Als iedereen dat gaat doen gaat het forum nogal kreunen onder de threads
Als je goed kijkt, dan zijn er andere Blu Rays!
(Jammer want had weeral interesse in enkele ervan :p)

Sportinggboy

Legacy Member
Shadowfox zei:
Als je goed kijkt, dan zijn er andere Blu Rays!
(Jammer want had weeral interesse in enkele ervan :p)

nooit gehoord van de EDIT - knop ?? Bedoeling is om ze in die andere thread in te werken dan he. als ik het goed begrijp :p zal wel eens een mod raadplegen :p ( kan zijn dat ik mis ben :p )

Cyaankali

Legacy Member
Beste mr.daffy,

Ik heb al jou threads is bekeken en het is niet de bedoeling van deze constant te verwijderen als deze om 1 of andere reden geen interesse oplevert.

Ik zou je dan ook willen vragen om gebruik te maken van de knop "kwalijk bericht" rapporteren zodat een thread al dan niet gesloten kan worden.

Hou ook rekening met wat je aanbied in welke thread want ik zie soms gelijkaardige items in verschillende threads terugkomen.

Let er op in de toekomst.

mr.daffy

Legacy Member
@cyaankali zal er op letten

@stampertje, anticlock, hitm@n zie pm
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan