HardStyle69
Legacy Member
Bij deze zet ik de Blackberry Storm van men pa hier opnieuw te koop.
toestel is als nieuw, slechts enkele dagen gebruikt, maar hij vond zijn iphone handiger en was er ook al meer mee vertrouwd, dus vandaar dat deze toen in de kast is gelegd.
aangezien het wat stom is om zo'n mooi en nieuw toestel in de kast te laten liggen, wordt het dus nu verkocht.
minimumprijs is 300euro voor dit zo goed als nieuwe toestel.
toestel is als nieuw, slechts enkele dagen gebruikt, maar hij vond zijn iphone handiger en was er ook al meer mee vertrouwd, dus vandaar dat deze toen in de kast is gelegd.
aangezien het wat stom is om zo'n mooi en nieuw toestel in de kast te laten liggen, wordt het dus nu verkocht.
minimumprijs is 300euro voor dit zo goed als nieuwe toestel.
