Wiffy, ben vanmorgen niet online geweest bij mijn weten.
Sorry, werk is soms te druk om om het uur hier te checken, sowieso was vrijdag voor mij onhaalbaar (bod was wel in orde, dus sorry)
Brightside: aangekocht via proximus webshop. Reden van lagere prijs, blijkbaar onpopulair toestel om meer dan 300 euro's voor te krijgen. spijtig, maar 2 BB's zijn te veel voor mij
