.marmushka.
Legacy Member
Ik verkoop m'n Blackberry Curve 8900, 7 maand oud (azerty).
Beschik over originele verpakking, nooit gebruikte bijgeleverde oortjes, universele stekkers, lederen hoesje, etc ...
Hij is nog in garantie en ik beschik over het garantiebewijs.
Ik doe'm weg omdat ik geen data-abonnement meer heb en'm hierdoor niet meer als "Blackberry" gebruik, maar als gewone gsm.
Hij heeft dus te veel capaciteiten voor hetgeen ik hem maar gebruik en wil liever een gewone gsm.
Aankoopprijs was 470 euro.
Ik verkoop hem voor 350 euro, hij is in perfecte staat.
Beschik over originele verpakking, nooit gebruikte bijgeleverde oortjes, universele stekkers, lederen hoesje, etc ...
Hij is nog in garantie en ik beschik over het garantiebewijs.
Ik doe'm weg omdat ik geen data-abonnement meer heb en'm hierdoor niet meer als "Blackberry" gebruik, maar als gewone gsm.
Hij heeft dus te veel capaciteiten voor hetgeen ik hem maar gebruik en wil liever een gewone gsm.
Aankoopprijs was 470 euro.
Ik verkoop hem voor 350 euro, hij is in perfecte staat.