benny8519
Legacy Member
hallo,
ik heb hier nog een blackberry bold die ik graag zou ruilen of verkopen.
mijn vorige bold was defect en onder garantie heb ik hem naar de winkel gebracht. ze hebben me dan een nieuwe bold ter vervanging gegeven.
deze wens ik nu te ruilen of te verkopen. Ik heb hem nu zo'n 2 weken in gebruik. de nieuwwaarde van een bold is momenteel nog 499€.
ruilen kan, liefst voor een iphone 3G(s), de s versie dan eventueel wel met opleg van mijn kant.
mvg,
benny
ik heb hier nog een blackberry bold die ik graag zou ruilen of verkopen.
mijn vorige bold was defect en onder garantie heb ik hem naar de winkel gebracht. ze hebben me dan een nieuwe bold ter vervanging gegeven.
deze wens ik nu te ruilen of te verkopen. Ik heb hem nu zo'n 2 weken in gebruik. de nieuwwaarde van een bold is momenteel nog 499€.
ruilen kan, liefst voor een iphone 3G(s), de s versie dan eventueel wel met opleg van mijn kant.
mvg,
benny
.