Archief - blackberry bold te ruil of te koop

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

benny8519

Legacy Member
hallo,

ik heb hier nog een blackberry bold die ik graag zou ruilen of verkopen.
mijn vorige bold was defect en onder garantie heb ik hem naar de winkel gebracht. ze hebben me dan een nieuwe bold ter vervanging gegeven.
deze wens ik nu te ruilen of te verkopen. Ik heb hem nu zo'n 2 weken in gebruik. de nieuwwaarde van een bold is momenteel nog 499€.

ruilen kan, liefst voor een iphone 3G(s), de s versie dan eventueel wel met opleg van mijn kant.

mvg,

benny

Rorschach

Legacy Member
Ik heb een iPhone 3G in perfecte staat en was tijdje geleden aan het overwegen om een Bold te kopen :).

Is hij echt in perfecte staat met garantie?
Het is een 8 Gig versie, ben er wel nog niet zeker van.
Hoeveel geheugen heeft die Bold? Ik heb een abonnement dat Edge en 3G ondersteunt bij Mobistar, kan ik daarmee ook op het internet met die Bold? Of moet je via zo'n Blackberry service zijn aangesloten...

Appleboom

Legacy Member
Ik bezit een Blackberry 8520 van een paar maandjes oud. Ik zou graag "upgraden". Indien je ruil + opleg ziet zitten, mag je altijd hierop reageren.

mvg

benny8519

Legacy Member
de bold heeft een intern geheugen van 1gb, maar je kan een geheugenkaartje in de bold plaatsen, ik denk tot 16gb, zeker 8gb.
ik ga nu af en toe online met mijn bold en dit zonder een bis of bes, dus ja, je kan zomaar op internet met een blackberry.
de blackberry is in zeer goede staat, het scherm is krasvrij.
hoe oud is je iphone? dit ivm garantie

ruilen met een andere blackberry is momenteel geen optie, aangezien ik een iphone wil.

tinbie

Legacy Member
skillandstyle zei:
Ik heb een iPhone 3G in perfecte staat en was tijdje geleden aan het overwegen om een Bold te kopen :).

Is hij echt in perfecte staat met garantie?
Het is een 8 Gig versie, ben er wel nog niet zeker van.
Hoeveel geheugen heeft die Bold? Ik heb een abonnement dat Edge en 3G ondersteunt bij Mobistar, kan ik daarmee ook op het internet met die Bold? Of moet je via zo'n Blackberry service zijn aangesloten...

Ik heb ook mobi* en je moet toch bij zo'n blackberry service aangesloten zijn zenne.

benny8519

Legacy Member
ik kan je zeggen dat ik via mijn proximus abonnement op internet kan met mijn blackberry.
zowel via de blackberry browser als via opera.

mvg

Rorschach

Legacy Member
Hej Benny, ik heb een nokia n97 mini gekocht en bij deze vervalt mijn intersse.

Greetz

Zavantas

Legacy Member
Je hebt ALTIJD een BlackBerry Internet Service abo nodig om gebruik te maken van alle mogelijkheden die de BlackBerry je kan bieden. E-mail, surfen, chatten,... ALLES gaat via de BIS service. Indien je deze niet neemt, kan je nog steeds via WAP gaan surfen, maar dan kan je even goed mijn oude Sony Ericsson W810 kopen.

BIS geeft je 100MB data verkeer (gelijk aan minimum 1GB bij andere telefoons), mogelijkheid om 10 email adressen in PUSH te ontvangen op je toestel (en dus niet om de 15 min een verbinding maken om je mail te ontvangen zoals de andere toestellen. Tenzij je zelf een mail server en dergelijke hebt staan... BlackBerry is STEEDS real PUSH technology), surfen/chatten/GPS navigatie... het gaat allemaal via deze service.

MSN, Google Chat, ICQ, BlackBerry Messenger, Myspace, Facebook, Flikr, Google Maps, AMAZED/NAV4ALL (gratis 3d navigatie programma's met stem begeleiding),... allemaal te gebruiken via deze service. Alle voorgaande programma's zijn GRATIS. En je vindt deze makkelijk via APP World (te vergelijken met APP Store voor de iPhone)

En je kan multi tasken. Dus mails krijgen terwijl je je facebook update en ondertussen op MSN aan het chatten bent met 4 mensen. Gewoon ALT-Return drukken om van prog te wisselen (net als ALT Tab op de PC)

Het maximum geheugen bij BlackBerry (voor alle toestellen met OS 4.5 of hoger) is 32GB, micro SD kaartjes. De Bold beschikt ook over 1GB intern geheugen.

Toestel kan makkelijk in Engels, Frans, Nederlands, Duits, Spaans, Italiaans, Portugees,... geinstalleerd worden. En je kan voor al die talen ook je spelling checker gebruiken.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan