ruud_vx
Legacy Member
Wegens aankoop nieuwe gsm stel ik mijn Blackberry Bold 9000 te koop. Deze is nog onder garantie (6 maanden oud, dus nog 1,5 jaar garantie).
Dit toestel is gloednieuw! Heb de vorige moeten binnendoen en bij Blackberry krijg je dan gewoon een nieuw toestel. Daarom ook maar 1,5 jaar garantie en geen 2 meer.
Alle bijhorende accessoires en kabels en software horen er natuurlijk ook bij.
Foto's zijn niet nodig omdat het toestel gloednieuw is en dus geen enkele kras of dergelijke heeft.
Staat ook op andere fora's te koop, maar ik zal hier zo rap mogelijk updaten als ik daar een bod krijg.
Als er vragen zijn, laat je maar iets horen.
Prijs: bieden, maar houd het redelijk natuurlijk.
EDIT: foto's:
foto 1
foto 2
Dit toestel is gloednieuw! Heb de vorige moeten binnendoen en bij Blackberry krijg je dan gewoon een nieuw toestel. Daarom ook maar 1,5 jaar garantie en geen 2 meer.
Alle bijhorende accessoires en kabels en software horen er natuurlijk ook bij.
Foto's zijn niet nodig omdat het toestel gloednieuw is en dus geen enkele kras of dergelijke heeft.
Staat ook op andere fora's te koop, maar ik zal hier zo rap mogelijk updaten als ik daar een bod krijg.
Als er vragen zijn, laat je maar iets horen.
Prijs: bieden, maar houd het redelijk natuurlijk.
EDIT: foto's:
foto 1
foto 2
Interesse hier 