WTFMAN
Legacy Member
Hoi,
WEGENS AFHAKEN KOPER => OPNIEUW TE KOOP !!!
Mijn vriendin een nieuwe gsm cadeau gedaan en nu dus haar gsm verkopen ! Is maar 2.5Maand oud , aangekocht in phonehouse hasselt ...
Is in goeie staat met lichte gebruikssporen , niet ernstig Ook lichte fijne krasjes op scherm ( altijd in haar handtas laten slingeren )
Factuur is van begin november 2009 en is aanwezig!
Wat zit erbij : originele doos + lader + oortjes + toestel + batterij !
Foto's : ImageShack -
Op foto's zie je de gebruikssporen niet echt omdat ze echt heel fijn zijn MAAR je kan altijd komen kijken ! Raad ik ook aan Verzenden is dus op eigen risico !
Daar is 1 wat langere fijne kras op het scherm ( rechtsboven op scherm ) : http://img145.imageshack.us/img145/3219/img0270v.jpg
Min. prijs : 130euro excl.
meeneemprijs : 160euro excl.
WEGENS AFHAKEN KOPER => OPNIEUW TE KOOP !!!
Mijn vriendin een nieuwe gsm cadeau gedaan en nu dus haar gsm verkopen ! Is maar 2.5Maand oud , aangekocht in phonehouse hasselt ...
Is in goeie staat met lichte gebruikssporen , niet ernstig Ook lichte fijne krasjes op scherm ( altijd in haar handtas laten slingeren )
Factuur is van begin november 2009 en is aanwezig!
Wat zit erbij : originele doos + lader + oortjes + toestel + batterij !
Foto's : ImageShack -
Op foto's zie je de gebruikssporen niet echt omdat ze echt heel fijn zijn MAAR je kan altijd komen kijken ! Raad ik ook aan Verzenden is dus op eigen risico !
Daar is 1 wat langere fijne kras op het scherm ( rechtsboven op scherm ) : http://img145.imageshack.us/img145/3219/img0270v.jpg
Min. prijs : 130euro excl.
meeneemprijs : 160euro excl.


