ljugukabn
Legacy Member
hey iedereen
ten eerste als dit niet hier hoort sorry...maar ik vond geen betere plek op het forum hiervoor.
hier is mijn probleem:
we zijn juist verhuisd en toen we alles aan het inpakken waren heb ik een 'oude' gsm gevonden op zolder...een benq-siemens ef51
het ziet er een heel leuke gsm uit maar er zit een phone lock(dus geen sim-lock)
ik heb alle mogelijke codes die mijn ouders,zus,broer... kennen gebruikt maar geen enkele werkt...
wat moet/kan ik hiermee doefn?
naar de winkel gaan?
of bestaat er mischien een software hiervoor?
alvast bedankt
ten eerste als dit niet hier hoort sorry...maar ik vond geen betere plek op het forum hiervoor.
hier is mijn probleem:
we zijn juist verhuisd en toen we alles aan het inpakken waren heb ik een 'oude' gsm gevonden op zolder...een benq-siemens ef51
het ziet er een heel leuke gsm uit maar er zit een phone lock(dus geen sim-lock)
ik heb alle mogelijke codes die mijn ouders,zus,broer... kennen gebruikt maar geen enkele werkt...
wat moet/kan ik hiermee doefn?
naar de winkel gaan?
of bestaat er mischien een software hiervoor?
alvast bedankt