junkyjump
Legacy Member
Volledig in naam van mijn vriendin, verkoop ik waardebonnen ter waarde van 174€ voor 150euro
Deze zijn nog 10maanden geldig
M'n vriendin had deze gekregen in ruil voor haar toestel dat 3maal moest hersteld worden!
100% originele aankoopbonnen van Belcompany met stempel van de winkel zelf en aankoopticket ervan!
Ik wil ze opsturen, maar volledig op risico van de koper!
Liefst wil ik dat je ze komt ophalen, indien gewenst, ga ik gewoon mee naar een Bel Company (liefst dan die van dendermonde of Gent)
Ze zijn gewoon overal in België geldig!
Deze zijn nog 10maanden geldig
M'n vriendin had deze gekregen in ruil voor haar toestel dat 3maal moest hersteld worden!
100% originele aankoopbonnen van Belcompany met stempel van de winkel zelf en aankoopticket ervan!
Ik wil ze opsturen, maar volledig op risico van de koper!
Liefst wil ik dat je ze komt ophalen, indien gewenst, ga ik gewoon mee naar een Bel Company (liefst dan die van dendermonde of Gent)
Ze zijn gewoon overal in België geldig!

