Archief - Beamer - Ohp - Projectiescherm

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

gravendelver

Legacy Member
1) Infocus lp580
incl Stroomkabel & s-videokabel
Max 10u gebruikt na het vervangen van de lamp
http://www.projectorcentral.com/InFocus-LP580.htm

Vaste prijs: 125 euro
Kan opgestuurd of afgehaald worden (Gent)

2) 3M 1750 overheadprojector
Overheadprojector in perfecte staat, er zit een lampwisselaar ingebouwd waar 2 lampen in passen (eentje is ongebruikt, andere lamp heeft max 10 branduren).

Meeneemprijs: 50 euro

Perfect voor een goedkope DIY beamer te maken. Vroeger een tijdje gebruikt als DIY-beamer met 15" tft:

http://img396.imageshack.us/img396/5442/ohp4md7.jpg
http://img176.imageshack.us/img176/8673/ohp1ba2.jpg
http://img377.imageshack.us/img377/5994/ohp3dd5.jpg
http://img395.imageshack.us/img395/6325/ohp2us1.jpg

3) Projectiescherm
Zo goed als nieuw! Het is een manueel uitrolbaar scherm met een groot zwart vlak boven het kijkvlak zodat je het op gewenste hoogte kan uitrollen. Het scherm is slechts enkele keren gebruikt en dan opgeborgen, wordt vervangen door een kleiner scherm.

specs:
180cm breedte
16:9
Matwit

Voorbeeld foto: http://www.thuisbioscoop.nl/uploaded...slimcinema.jpg

Minimumprijs: 75 euro

gravendelver

Legacy Member
up up up

Prijzen zijn echt spotprijzen, beide projectoren kunnen goedkoop een groot beeldscherm tevoorschijn halen.

DiDoria

Legacy Member
hey, hoelang kan je die DIY beamer aan laten staan voor je LCD begint te vervormen?

Mvg

Zorofroozo

Legacy Member
waarom verkoop je hem?
Hoe is de beeldkwaliteit?
Hoeveel kost een nieuwe lamp?
En die radiaalfan, die geef je er gratis bij?

gravendelver

Legacy Member
Die radiaalfan krijg je gratis bij de OHP, de kwaliteit zal afhangen van het scherm die je gebruikt. Op de foto's heb ik een gewoon 15" tft scherm gebruikt. Lampen kosten niet veel hiervoor, van 10 tot 20 euro.

stevoz

Legacy Member
sry voor offtopic gravendelver, maar kan je via geen andere weg meer bereiken..... heb je al naar die lamp gezien van die polaroid beamer?

gravendelver

Legacy Member
stevoz zei:
sry voor offtopic gravendelver, maar kan je via geen andere weg meer bereiken..... heb je al naar die lamp gezien van die polaroid beamer?

pm verstuurd :)

Zorofroozo

Legacy Member
Fout mijnentwege, ik had niet door dat radiaalfan voor overhead projector was.

Ik heb het dus over de combinatie van Beamer en uitrolbaar scherm ;) Lijkt me wel leuk om op kot film avonden te houden. Maar ik zou graag weten hoeveel een nieuwe lamp kost, waarom je hem weg doet en wat je zelf van de beeldkwaliteit vond, daar ik nogal wat klachten vond daaromtrent.

gravendelver

Legacy Member
Lamp kan vervangen worden voor 35 euro door mij, dan moet je de kapotte lampmodule opsturen of komen brengen. De beeldkwaliteit moet je zelf zien, voor die prijs krijg je allesinds een goede kwaliteit. Het scherm zou ik niet bij deze beamer nemen, dit is een 4:3 beamer en het scherm is 16:9. Een goed scherm hiervoor is bijvoorbeeld een tupplur rolgordijn van IKEA, wordt vaak gebruikt en werkt heel goed (kost 29 euro voor eentje met een breedte van 160cm).

Zorofroozo

Legacy Member
Ok, ik denk er nog even over na, heb je de zaterdag toevallig tijd in de na middag? (gewoon om te checken, zal nog laten weten of ik daadwerkelijk kom;) )

gravendelver

Legacy Member
Ik ben zaterdag in Gent, maar als je wil komen kijken moet je het wel zeker een dag op voorhand laten weten.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan