W3sl3y
Legacy Member
Ik verkoop in perfecte staat Batman Begins op HD DVD, het is de UK versie, dus zonder NL ondertekst.
Deze versie: http://www.play.com/DVD/HD DVD/4-/3256157/-/Product.html?searchstring=batman&searchsource=0&cur=258
20 euro inc verzending
Deze versie: http://www.play.com/DVD/HD DVD/4-/3256157/-/Product.html?searchstring=batman&searchsource=0&cur=258
20 euro inc verzending