Archief - Audio System woofer en versterker + bekabeling Caliber

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Slimboy

Legacy Member
Versterker:

Twister F2-300 mkIII (als nieuw)
nieuwprijs: €300

2 x 150 Watt RMS op 4 ohm
2 x 240 Watt RMS op 2 ohm
2 x 370 watt RMS op 1 ohm
1 x 500 Watt RMS gebrugd op 4 ohm
1 x 750 Watt RMS gebrugd op 2 ohm
Lowpass regelbaar tussen 45 - 300 Hz.
Highpass regelbaar tussen 20 - 150 Hz
Frequentiebereik: 10 - 165.000 Hz
Signaal/Ruis verhouding bij 90% vermogen 10Hz - 22KHz: 103 dB
Dempingsfactor: > 400
Gevoeligheid: 0.17 - 4.3 Volt
Afmetingen: 220x320x50

Woofer:

X--ION 15 in gesloten kist (onbekleed)
logo op woofer is gedeeltelijk weggesleten (zie foto), maar speelt nog perfect!
nieuwprijs: €320

Vermogen: 800 Watt RMS
Impedantie: 4 Ohm
Gewicht: 20 kg
Inbouwdiepte: 203 mm
Inbouwdiameter: 353 mm

Bekabeling:

- 6m voedingskabel van Caliber (ong €17/m als ik mij niet vergis)
- 2m massakabel van Caliber (ong €17/m als ik mij niet vergis)
- automatische zekering van Caliber (ong €40 dacht ik)

Slimboy

Legacy Member
Ondertussen bod van €300 gekregen van kennis voor alles...
komaan, dit is geen brol-merk hé

De SkeEvN

Legacy Member
hoeveel voor amp aleen? en wat is de ouderdom ervan?

(kan aleen maar beamen dat audio system zeer goed merk is prijs kwaliteit, en veruit beter dan lowbudgets als sony en pioneer boxen)

Justchill

Legacy Member
speel hier zelf met Audio system en das echt goe gerief!

Die amp is ideaal voor 'n compo'tje vooraan of om je sub op te bruggen

Slimboy

Legacy Member
Stimpy zei:
er staat zie foto maar er is geen foto ;)
Goeie opmerking ;)

Bij deze: foto's

@De SkeEvN: materiaal is niet van mij, dus weet geen exacte aankoopdatums. Maar die amp is zeker nog geen half jaar oud! Zou alles liefst in ene keer verkocht krijgen dus dat krijgt voorrang. Om er toch een richtprijs op te zetten: 150 euro

@Justchill: ja, amp werd hier gebrugd gebruikt voor de sub. De sub kan wel nog véél meer aan, maar er zullen er veel verschieten als ze horen wat dit "klein" versterkertje levert van vermogen!

Trouwens... er zit nog een RCA-kabel (voor tussen radio-versterker) bij ook. Weet wel niet van welk merk, materiaal ligt voor de moment niet bij mij thuis. Als je eens rekent, kom je al boven de 200 euro aan bekabeling, dus volgens mij is het echt wel een koopje :)

Justchill

Legacy Member
@Justchill: ja, amp werd hier gebrugd gebruikt voor de sub. De sub kan wel nog véél meer aan, maar er zullen er veel verschieten als ze horen wat dit "klein" versterkertje levert van vermogen!

hehe I know! 'k heb zelf een 4 kanaler twister FX-420. Da bakske is klein en weegt bijna niks... ma der komt gvd sound uit ze! :D

btw: waarom verkoop?

De SkeEvN

Legacy Member
tis voor dynaudio composetje :]
koffer atm = f2-500 + 2x xion 12
habba habba ;)

Slimboy

Legacy Member
Justchill zei:
hehe I know! 'k heb zelf een 4 kanaler twister FX-420. Da bakske is klein en weegt bijna niks... ma der komt gvd sound uit ze! :D

btw: waarom verkoop?


Installatie is van kennis van mij. Heeft nieuwe wagen gekocht en wil geen kofferruimte meer opofferen...

@ De SkeEvN: mijn koffer atm: f2-500 + f4-380 + 2x X-ION 12 :) Moest ik nog plaats over hebben, stak er deze ook nog bij ;)
Ik ben trouwens de persoon die in de tijd uw Pioneer-installatie heeft overgekocht hé :) Toen ik dan je huidige installatie hoorde, wist ik dat ik die ooit ook moest hebben :D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan