Burgernfries
Legacy Member
Ik ben niet echt een regular op dit forum, dus als jullie mijn reputatie willen checken, kijk even naar mijn ebayprofiel: iplf_hc
Ik verkoop mijn Ipod Touch, van de laatste nieuwe generatie. Het geheugen is 32 gb, en hij is in zeer goede staat. Het scherm bevat geen enkele kras, en de achterkant lichte gebruikssporen. Ik verkoop hem omdat ik vooral wifi wou en besloten heb toch maar mijn oude classic te houden als mp3speler.
Ik heb geen factuur, omdat hij gekocht is via Pixmania.
In de Apple-store kost hij op dit moment 279 euro.
Het huidige bod voor mijn exemplaar ligt op 210. De meeneemprijs is 230 euro.
Meer vragen? PM!
Ik verkoop mijn Ipod Touch, van de laatste nieuwe generatie. Het geheugen is 32 gb, en hij is in zeer goede staat. Het scherm bevat geen enkele kras, en de achterkant lichte gebruikssporen. Ik verkoop hem omdat ik vooral wifi wou en besloten heb toch maar mijn oude classic te houden als mp3speler.
Ik heb geen factuur, omdat hij gekocht is via Pixmania.
In de Apple-store kost hij op dit moment 279 euro.
Het huidige bod voor mijn exemplaar ligt op 210. De meeneemprijs is 230 euro.
Meer vragen? PM!