junkyjump
Legacy Member
Bij deze mijn iPhone 3G te koop wegens 3GS
Iedereen kent de iPhone, dus geen extra uitleg nodig
Heeft nog garantie tot eind september en is dus origineel van België!
Kan voor jou gejailbreaked worden
Laat 1ding duidelijk zijn, deze is in splinternieuwe staat!!!
Geen gebruikerskrassen op de achterkant bij mij en op het scherm is er nog een screenprotector!!
Alles is er nog bij, aankoopbewijs, oortjes, lader en USB, extra dock krijg je erbij!!
Meeneem = min = vast 390euro exclu!
Gezien de superstaat hiervan het geld waard!
http://i49.tinypic.com/25hfvp5.jpg
http://i46.tinypic.com/nqnvcm.jpg
http://i46.tinypic.com/2zrpyyd.jpg
Krasje linksonderaan op derde foto is op de screenprotertoc,dus niet op het scherm zelf!!!
Op meerdere site's te koop..
GEEN RUIL
Iedereen kent de iPhone, dus geen extra uitleg nodig
Heeft nog garantie tot eind september en is dus origineel van België!
Kan voor jou gejailbreaked worden
Laat 1ding duidelijk zijn, deze is in splinternieuwe staat!!!
Geen gebruikerskrassen op de achterkant bij mij en op het scherm is er nog een screenprotector!!
Alles is er nog bij, aankoopbewijs, oortjes, lader en USB, extra dock krijg je erbij!!
Meeneem = min = vast 390euro exclu!
Gezien de superstaat hiervan het geld waard!
http://i49.tinypic.com/25hfvp5.jpg
http://i46.tinypic.com/nqnvcm.jpg
http://i46.tinypic.com/2zrpyyd.jpg
Krasje linksonderaan op derde foto is op de screenprotertoc,dus niet op het scherm zelf!!!
Op meerdere site's te koop..
GEEN RUIL