retecool
Legacy Member
ik verkoop mijn car hifi van het merk alpine
zonder cd speler
spec: ida-x301
ipod MP3 usb bluetooth
http://www.tamscar-audio.es/images/iDA-X301 RR.jpg
meeneemprijs €120 nieuw prijs was €200
ik verkoop ook mijn woofer van het merk MTX met op maat gemaakte kist
300watt rms en 600watt piek
http://memimage.cardomain.com/ride_images/2/4788/2381/24468690028_large.jpg
het is maar de helft van deze pic 1woofer dus maar met dezelfde kist alleen nog niet bekleed.
meeneemprijs €80
verzenden doe ik niet omdat het te groot is en te risicovol mocht je het toch willen is het onder u verandwoordelijkheid.
grz
zonder cd speler
spec: ida-x301
ipod MP3 usb bluetooth
http://www.tamscar-audio.es/images/iDA-X301 RR.jpg
meeneemprijs €120 nieuw prijs was €200
ik verkoop ook mijn woofer van het merk MTX met op maat gemaakte kist
300watt rms en 600watt piek
http://memimage.cardomain.com/ride_images/2/4788/2381/24468690028_large.jpg
het is maar de helft van deze pic 1woofer dus maar met dezelfde kist alleen nog niet bekleed.
meeneemprijs €80
verzenden doe ik niet omdat het te groot is en te risicovol mocht je het toch willen is het onder u verandwoordelijkheid.
grz