sarnath
Legacy Member
heb dit toestel te koop in zeer goede staat met tomtom5 bijgeleverd, dit apparaat is dus ideaal als pda voor een agenda en contacten, maar ook als gps (waarvoor ik m sporadisch gebruikte, voor de rest lag m maar in de kast)
verder heb ik er een cradle bij voor op te laden en te connecteren op de pc.
Alles komt met verpakking en officiële licenties.
Er zit uiteraard ook een carkit bij om het toestel te bevestigen en aan te sluiten op de sigarettenaanstekerplugin (of hoe t ook heet
)
K had hier toch nog graag een 150 euro voor gehad.
(fotos zal ik vanavond wel posten indien er interesse is)
verder heb ik er een cradle bij voor op te laden en te connecteren op de pc.
Alles komt met verpakking en officiële licenties.
Er zit uiteraard ook een carkit bij om het toestel te bevestigen en aan te sluiten op de sigarettenaanstekerplugin (of hoe t ook heet
)K had hier toch nog graag een 150 euro voor gehad.
(fotos zal ik vanavond wel posten indien er interesse is)
