Leopold1964
Legacy Member
hallo allemaal,
Deze blu-rays bied ik aan:
- The Happening = min 13exl. meeneem 15exl .
- The Punisher = min 6.5exl. meeneem 8.5exl.
- Spiderman 3 2disc special edition ( SEALED ) = min 11 exl. meeneem 13exl. VERKOCHT
aub exl bieden!
Pakketverkoop heeft voorang.
verzendingskosten bedragen 3 euro voor max 2 blu-rays, 3 blu-rays kosten 5.70 euro ( taxipost ). De pakjes worden verzonden in een bubbel/schuimenvelop of ingepakt in kaftpapier.
Ik ben niet verantwoordelijk voor niet aangekomen zendingen, als u de zending wilt verzekeren ( taxipost secure = 6.70 euro ) moet u er zelf voor bijbetalen.
happy bieden!
Deze blu-rays bied ik aan:
- The Happening = min 13exl. meeneem 15exl .
- The Punisher = min 6.5exl. meeneem 8.5exl.
- Spiderman 3 2disc special edition ( SEALED ) = min 11 exl. meeneem 13exl. VERKOCHT
aub exl bieden!
Pakketverkoop heeft voorang.
verzendingskosten bedragen 3 euro voor max 2 blu-rays, 3 blu-rays kosten 5.70 euro ( taxipost ). De pakjes worden verzonden in een bubbel/schuimenvelop of ingepakt in kaftpapier.
Ik ben niet verantwoordelijk voor niet aangekomen zendingen, als u de zending wilt verzekeren ( taxipost secure = 6.70 euro ) moet u er zelf voor bijbetalen.
happy bieden!

:naughty: