Lorim
Legacy Member
Mijn ouders verkopen hun 20 jaar oude Sanyo crt tv, werkt nog steeds enzo, perfect voor op kot
. Achterste ding van afstandsbediening is wel stuk en meerdere malen dichtgeplakt met plakband zoals je kan zien op de foto
foto's:
http://img192.imageshack.us/img192/6307/dsc00071p.jpg
http://img251.imageshack.us/img251/5508/dsc00070s.jpg
Enkel af te halen in Kalmthout
Ze hadden er toch nog graag rond de 20 euro voor gehad
afmetingen zijn ongeveer 50 cm in de breedte, bak is 50 cm lang. Scherm diagonaal is ong 52 cm
. Achterste ding van afstandsbediening is wel stuk en meerdere malen dichtgeplakt met plakband zoals je kan zien op de fotofoto's:
http://img192.imageshack.us/img192/6307/dsc00071p.jpg
http://img251.imageshack.us/img251/5508/dsc00070s.jpg
Enkel af te halen in Kalmthout
Ze hadden er toch nog graag rond de 20 euro voor gehad
afmetingen zijn ongeveer 50 cm in de breedte, bak is 50 cm lang. Scherm diagonaal is ong 52 cm
