Lg Arena te koop !!
aangekocht op 21.11.2009 bij belcompany.
Ik verkoop hem wegens intresse in de Iphone 3gs.
De gsm is in zo goed als nieuwstaat.
Laat zo snel mogelijk iets weten

Je kan ook pmen voor meer informatie
Beginbod is 200 euro
meeneemprijs is 240 euro