Leopold1964
Legacy Member
hallo allemaal,
deze 2 heb ik nog tekoop staan:
The Punisher = min 7exl meeneem = 10exl.
Spiderman 3 2disc SE ( sealed ) = min 12exl. meeneem = 15exl.
dit zijn minimumprijzen!
verzendingskosten bedragen 3 euro, alles word in een bubbel/schuim enveloppe verstuurd.
Ik ben niet verantwoordelijk voor niet aangekomen zendingen.
Zodra ik het geld heb ontvangen zal ik het pakje nog dezelfde dag versturen.
aub exl bieden!
happy bieden
deze 2 heb ik nog tekoop staan:
The Punisher = min 7exl meeneem = 10exl.
Spiderman 3 2disc SE ( sealed ) = min 12exl. meeneem = 15exl.
dit zijn minimumprijzen!
verzendingskosten bedragen 3 euro, alles word in een bubbel/schuim enveloppe verstuurd.
Ik ben niet verantwoordelijk voor niet aangekomen zendingen.
Zodra ik het geld heb ontvangen zal ik het pakje nog dezelfde dag versturen.
aub exl bieden!
happy bieden
