Archief - 2 5.1 receivers + speakers

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

XerberuZ

Legacy Member
1 x sony str-de -345
http://www.dooyoo.de/receiver/sony-str-de-345/Testberichte/
werkt nog perfect echter bovenaan een paar krassen
in doos met programeerbare remote

1x pioneer vsr-908rds ZWART
http://www.cinenow.com/us/materiel.php3/tid,1/id,1449/


5.1 thx ultra receiver
zeer goede kwaliteit en in zeer goede staat .
is van 2000 en heeft sinds 2003 niet meet uit de doos geweest wegens overstap
naar aparte rotel amps door vorige eigenaar . nieuwprijs was +- 1500 €

begin vorige maand door mij terug in gebruik genomen .
is kompleet met doos remote handleidingen etc . kan hier nog getest worden .
moet eigenlijk weg omdat ik mijn speakers ni deftig kan plaatsen en zou willen overstappen op een simpel logitech / creative setje .

verder ook nog
mission 701 front speakers ( grote bookshelf op sam pilkinton staanders )
koda rear speakers
sony surround extention set ( center +2 surround )
actieve sub is ook mogelijk eventueel maar das een pioneer kist met een sony car amp met 220-13.5 volt omvormer :)

prijzen
enkel voor de pioneer heb ik een min prijs van een 275 a 300 in gedachte gezien de staat en de kwaliteit
de rest zien we wel
ruilen kan tegen een in orde topset van creative of logitech met voldoende ingangen

deze stukken wegen of te veel of zijn te groot om makkelijk verstuurd te worden .

staat ook op tones en gaat ook nog op 2dehands en lokaal geplaatst worden .
die boden gaan dan hier vermeld worden
ik sluit af 24u na het laatste geaccepteerde bod .

XerberuZ

Legacy Member
bod van 1 z-5500 en 75 € op de pioneer op tones ( nog niet geaccepteerd )

XerberuZ

Legacy Member
lol gij rekend dus 24 € voor een z-5500 set ???

prijzen
enkel voor de pioneer heb ik een min prijs van een 275 a 300 in gedachte gezien de staat en de kwaliteit

XerberuZ

Legacy Member
bod van soliber (z-5500+100)geaccepteerd binnen 24 u geen bod boven de 300 is de pioneer voor hem .

XerberuZ

Legacy Member
up nr 2
richtprijzen
sony amp 75
missions en staanders 125
kodas 75
sony center en rear set 50
( in combo gaat er nog een deel van de prijs af )

XerberuZ

Legacy Member
sony amp sold aan wonderboy op tones .

nu nog de speakers buiten krijgen :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan